Performancing Metrics

نوبت کسانی است که امانت به آنها سپرده شده است | اتاق خبر
کد خبر: 322687
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 10:20
آیت الله ری شهری:
آیت الله ری شهری، در جمع دانشجویان پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث گفت: مردم در این انتخابات به وظیفه خود عمل کردند، حالا نوبت کسانی است که این امانت را خداوند و مردم به دست آن ها سپرده اند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله محمد محمدی ری شهری که صبح امروز دوشنبه در دیدار جمعی از دانشجویان پردیس تهران سخن می گفت، حماسه پرشور حضور مردم را در انتخابات هفتم اسفند ماه به ملت ایران و مقام معظم رهبری تبریک گفت.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردم در این انتخابات خیلی خوب به وظیفه خود عمل کردند، حالا نوبت کسانی است که این امانت را خداوند و مردم به دست آن ها سپرده اند. منتخبین مردم باید از این فرصت استفاده و آن گونه که شایسته است به مردم خدمت کنند.

منتخب مردم تهران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به فضای سیاسی حاکم بر کشور قبل از انتخابات اشاره کرد و در ادامه افزود: در این مدتِ قبل از انتخابات هر چه بود گذشت؛ بعد از این حماسه پرشور شایسته است همه دست دوستی به هم دهند و به جای دعواهای سیاسی برای ساختن ایران اسلامی و حل مشکلات مردم تلاش کنند.

رییس دانشگاه قرآن و حدیث در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دانشجویانی که دانشگاه قرآن و حدیث را انتخاب کرده اند در وجود آن ها نقطه روشنی وجود داشته و در واقع جاذبه قرآن و حدیث موجب جذب آن ها بوده، از این رو مسئولان دانشگاه باید برای سازندگی هر چه بیشتر آن ها از این فرصت استفاده کنند.

آیت الله ری شهری در بخش پایانی سخنان خود از دانشجویان خواست ارتباط خود را بعد از فراغت از تحصیل هم با دانشگاه قرآن و حدیث حفظ کنند.

برپایه این گزارش در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین قائمی، رییس پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث طی سخنانی به معرفی دانشجویان حاضر در این دیدار پرداخت و ارتباط مستمر دانشجویان با مسئولان و استادان را از اولویت های کاری دانشگاه قرآن و حدیث عنوان کرد.

در ادامه این دیدار، دانشجویان پردیس تهران در فضایی صمیمی و بدون واسطه نقطه نظرات خود را درباره مسایل دانشگاه قرآن وحدیث در حضور حضرت آیت الله ری شهری مطرح کردند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید