Performancing Metrics

اختصاص اعتبار ۱۷۰ میلیاردی برای مدارس سیستان و بلوچستان در سال ۹۵ | اتاق خبر
کد خبر: 325647
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1394 - 19:50
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از اختصاص اعتبار ۱۷۰ میلیاردی برای مدارس سیستان و بلوچستان در سال آینده و در راستای عدالت آموزشی خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، مرتضی رئیسی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «تا مهر سال 95 چه تعدادی فضای آموزشی به آموزش و پرورش تحویل می‌شود؟»، اظهار داشت: با پیشنهادی که دولت برای بودجه سال 95 داده است، بودجه عمرانی ملی آموزش و پرورش نسبت به سال 94 افزایش دارد.

وی افزود: این بدان معنا است که دولت 1560 میلیارد تومان در بودجه سال آینده پیشنهاد داده است که 220 میلیارد تومان افزایش نسبت به سال گذشته دارد.

رئیسی با بیان اینکه تعداد پروژه‌های تحویلی آموزش و پرورش تا پایان سال 94 باید حدود 2 هزار پروژه باشد، خاطرنشان کرد: در سال 95 نیز امیدواریم این عدد افزایش یابد تا بتوانیم تعداد بیشتری از پروژه‌های نیمه تمام کشور را تحویل دهیم.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به کار ویژه‌ای که در سال آینده انجام خواهد شد اشاره و خاطرنشان کرد: دولت پیشنهاد داده است که در راستای عدالت آموزشی، 170 میلیارد تومان جدای اعتبارات ملی و استانی که به شکل سنواتی تخصیص می‌یابد به استان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت تا در بخشی از کلاس‌های درس و مدارس در مناطق مرزی هزینه شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید