Performancing Metrics

قدردانی پسر شاه عربستان از شیخ الازهر برای موضع ضد مقاومت | اتاق خبر
کد خبر: 325654
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1394 - 20:45
وزیر دفاع عربستان در تماس تلفنی از «احمد الطیب» شیخ الازهر به دلیل انتقاد وی از سخنان وزیر خارجه عراق و گروه‌های مقاومت در لبنان و عراق قدردانی کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، «محمد بن سلمان» وزیر دفاع و ولی ولی العهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با «احمد الطیب» از موضع الازهر در باره تروریسم و افراط‌گرایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری «الوسط»، الازهر مصر شنبه (دیروز) با انتشار بیانیه‌ای از حمایت «ابراهیم جعفری» وزیر خارجه عراق از مقاومت در منطقه شامل حزب‌الله و الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) که در دیدار با «احمد الطیب» شیخ الازهر مطرح شده، انتقاد کرد.

روز جمعه رسانه‌های عراقی با انتشار بیانیه‌ای به نقل از دفتر وزیر خارجه این کشور گزارش دادند که جعفری در دیدار با شیخ الازهر ضمن دفاع از ماهیت گروه‌هایی مانند بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و حزب الله لبنان گفته بود این گروه‌ها از دل جامعه عراق و لبنان ایجاد شده‌اند.

از سوی دیگر، الجعفری که آخر هفته گذشته در سفری عادی، به قاهره مقر اتحادیه عرب رفت تا در جلسه وزرای خارجه این اتحادیه شرکت کند، یکشنبه (امروز) در بازگشت، با استقبال مردم روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید