Performancing Metrics

اجرای طرح برند شهری زنجان با شعار زنجان ما، نگاه نو، تدبیر شهر | اتاق خبر
کد خبر: 326284
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1394 - 20:49
برند شهری زنجان سعی براین دارد که زنجان را با داشته های خوب و با ارزش خود به نمایش شهروندان و بازدید کنندگان و سرمایه گذاران بگذارد.

اتاق خبر- برند شهری زنجان سعی براین دارد که زنجان را با داشته های خوب و با ارزش خود به نمایش شهروندان و بازدید کنندگان و سرمایه گذاران بگذارد.

برند شهری زنجان نگاه جامعی به ارزشها، احساسات و تصویرهایی که در این شهر نهفته است، دارد و موجبات رونق و توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی زنجان دارد.

برند استراتژیک ملی شهر زنجان نتیجه آگاهی و میراثی برای آیندگان است و دارایی نامشهود استان زنجان محسوب می شود.

اتاق بازرگانی زنجان با توجه به ضرورت تشکیل، شناسایی و خلق برند برای شهر زنجان اجرای این طرح مهم را از مردادماه ۹۴ در دستور کار خود قرار داده است و به عنوان کارفرما در عملیاتی شدن این طرح مشارکت کرده است.

 

مهندس غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در جلسه ی هم اندیشی طرح برند شهر زنجان که با حضور استاندار زنجان و مسئولین و مدیران دستگاه های دولتی و خصوصی و نیز فعالان حوزه های علمی، هنری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فرهیختگان و صاحبنظران استان با شعار زنجان ما، نگاه نو، تدبیر شهر در اتاق بازرگانی زنجان تشکیل گردید  عنوان کرد: از اوایل امسال با مدیریت و پیشنهاد مدیران عالی استان از جمله مهندس انصاری استاندار محترم زنجان لزوم تاسیس شناسایی خلق و ایجاد یک برند برای شهر زنجان ضروری به نظر رسید و با همکاری شرکت فرآیند سازان وانیا پس از پشت سر گذاشتن فاز اول این پروسه اکنون به منظور تدوین استراتژی و خلق شعار برند شهر زنجان اراده وهمت مضاعف تک تک همشهریان خود را خواستاریم .

رئیس اتاق زنجان در همین راستا بیان داشت: اگر بر بالارفتن جایگاه زنجان بیشتر از گذشته اعتقاد  دارید، اتاق را به عنوان مجری این طرح یاری رسانید.

جمیلی اظهار داشت: اگر بتوانیم برندی را برای شهر خلق نماییم در جلب سرمایه های داخلی موفق تر خواهیم بود، در جلب گردشگران خارجی نیز می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم، می توانیم از اعتبار و اعتماد از جانب سرمایه گذاران برای استقرار صنایع مختلف بهره ببریم و قطعا تاثیرات سیاسی منطقه خود در کشور را بالا خواهیم برد و می توانیم شراکت جهانی بهتر و خلاق تری را در عرصه های مختلف  برای شهر خود رقم بزنیم.

ایشان زنجان را دارای ویژگی های لجستیک و ارگانیک بسیاری در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، ترانزیتی، مذهبی و گردشگری دانست و گفت: هر یک از این ویژگی ها به تنهایی مشخصه ویژه ای به شمار می آیند که هدف ما انتخاب بهترین  ویژگی جهت بهره مندی از آن برای نام و مشخصه شهر زنجان می باشد.

استاندار زنجان در این جلسه با بیان اینکه  شهر زنجان دارای مزیت‌های برجسته‌ای است که غالب مردم آن را قبول دارند، گفت: طبیعت، بزرگان شهری، میراث‌تاریخی برجسته شهرهمه و همه از مزیت های موجود در شهر زنجان  هستند و آنچه به عنوان مشکل اساسی مطرح می باشد که باعث شده برنامه‌ریزی دقیق و منظم در شهر دشوار شود،  شناسایی این برجستگی‌ها به دلیل تفاوت در دیدگاه‌ها است.

انصاری با تقدیر از تلاش اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان زنجان برای اجرای طرح برندسازی شهر زنجان، افزود: زنجان به لحاظ سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های ورزشی جزو پنج استان کشور است که به نسبت جمعیت شهری سرمایه‌گذاری کلانی در این بخش صورت گرفته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید به سمت خلق برجستگی‌ها و سرآمدهای شهری برویم، افزود: با شناسایی این برجستگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان‌شهری می‌توان موجب رونق اقتصادی و جذب گردشگر در استان شد و با تلفیق ویژگی‌های ارگانیک شهری و جهت‌گیری‌های درست برای آینده‌ای موفق می‌توانیم قابلیت مزیت رقابتی و هویت رقابتی را در شهر به وجود آوریم.

منبع: اتاق زنجان 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید