Performancing Metrics

دلنوشته محسن رضایی در سوگ سید احمد خمینی | اتاق خبر
کد خبر: 326342
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 05:28
فرزندان امام میراث ولایت فقیه را پاس ‌می‌دارند
ایرنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالگرد درگذشت مرحوم سید احمد خمینی یادگار گرامی حضرت امام (ره) دلنوشته ای را در سوگ وی منتشر کرد.

اتاق خبر - در بخشی از یادداشت رضایی آمده است: مرحوم حاج احمد آقا پس از رحلت پدر با خلوص تمام به یاری خلف صالح امام شتافت و اطاعت محض خود را از ایشان اعلام نمود. امروز نیز فرزندان آن انقلابی مخلص، میراث بزرگ امام یعنی ولایت فقیه را پاس می دارند و مطمئناً لحظه ای در این مهم، تردید نخواهند کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این یادداشت می نویسد: حاج احمد آقا فرزند امام، باوجود شایستگی های فراوان در ایفای ریاست های گوناگون، هم وفاداری به امام را در حد اعلا به نمایش گذاشت و هم در جایگاه یک مشاور توانمند و امین، از بروز چند فتنه داخلی جلوگیری کرد، علاوه بر این، به عنوان یک دستیار کارآمد، تدابیر امام در خصوص دفاع مقدس را مجدانه به صحنه نبرد، منتقل می نمود. ارتباط امام و فرماندهان را برقرار می کرد؛ و بارها دست ما را در دفاع مقدس گرفت. او مانند یک شمع در کنار امام می سوخت و چیزی از دنیا طلب نکرد.

رضایی در ادامه می افزاید: احمد آقا پس از رحلت پدر با خلوص تمام به یاری خلف صالح امام شتافت و اطاعت محض خود، از ایشان را اعلام و تصریح کرد: ما همان گونه که از امام، تبعیت می کردیم، پیروی از جانشین امام را وظیفه شرعی خود می دانیم  و حقاً تا پایان عمر بر این میثاق، پای فشرد. حاج احمد آقا، بر حفظ ارزش های انقلاب، به ویژه استکبارستیزی، همت گماشت و این مهم، بیانگر شخصیت انقلابی اوست که در سخنرانی ها و موضع گیری هایش هویداست.

وی افزود: این جانب در خاطراتم که در حال انتشار است، نقش بی بدیل حاج احمد آقا را در فرازهای گوناگون انقلاب و دفاع مقدس توضیح داده ام. در سالگرد ارتحال آن فقید سعید، همراه با ملت وفادار ایران یاد او را گرامی می داریم.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید