Performancing Metrics

حضور یک دختر تمرین تیم ملی را تحت تاثیر قرار داد | اتاق خبر
کد خبر: 327488
تاریخ انتشار: 4 فروردین 1395 - 05:40
تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هند در شرایطی برگزار شد که یک دختر نوجوان با حضور در ورزشگاه آزادی دقایقی با کارلوس کی روش گفتگو کرد و در پایان با تیم ملی عکس یادگاری گرفت.

ه گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، شاگردان کارلوس کی روش که دو دیدار در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های مقابل هند و عمان پیش رو دارند از ساعت ۱۱:۳۰ امروز سه شنبه تمریناتشان را در هوای سرد و بارانی تهران و در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی پیگیری کردند.

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی برگزار شد که هنوز دو بازیکن به نام های علیرضا جهانبخش و کریم انصاریفرد نتوانسته اند خود را به اردوی تیم ملی برسانند. این تمرین با حضور ۲۲ بازیکن برگزار شد و کارلوس کی روش برنامه های تمرین را در ابتدا برای ملی پوشان تشریرح کرد. کی روش همچنین دقایقی با افشین پیروانی مدیر تیم ملی گفتگو کرد.

رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی که در تمرین روز دوشنبه مصدومیت جزیی پیدا کرده بود دقایق ابتدایی را با پزشک کار کرد و سپس روی نیمکت نشست و نظاره گر کار هم تیمی هایش بود.

نکته جالب تمرین امروز حضور یک دختر پنج ساله بود که به همراه پدرش در ورزشگاه حاضر شده بود و یک هدیه ویژه برای کی روش داشت. این کودک که دیانا نام داشت پارچه نوشته ای را به همراه داشت که بر روی آن نوشته شده بود:«  از صمیم قلب می‌گویم اگر ایران را ترک کنید ناراحت و افسرده می‌شوم. متاسفم که برخی به شما آسیب زدند و می‌خواهند که ایران را ترک کنید.»

کارلوس کی روش هم که تحت تاثیر حضور این دختر بچه قرار گرفته بود دقایقی کنار وی و پدرش حاضر شد و به خاطر این اقدام از انها تشکر کرد. این دختر بچه علاقمند به فوتبال سپس با بازیکنان تیم ملی عکس یادگاری گرفت و البته با برخی بازیکنان نیز به طور اختصاصی گفتگو کرد و عکس گرفت.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که بارش باران و هوای سرد کمی اوضاع را تحت تاثیر قرار داده بود اما بازیکنان با انرژی تر از گذشته تمرینات را پشت سرگذاشتند و فضای خوبی را در تمرین ایجاد کردند.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید