Performancing Metrics

نامزدهای انتخابات آمریکا اسرائیل را به کشتار تشویق می کنند | اتاق خبر
کد خبر: 327653
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1395 - 08:38
جنبش های حماس و جهاد اسلامی:
جنبش های «حماس» و «جهاد اسلامی» اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جانبداری از رژیم صهیونیستی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین را محکوم کردند.

اتاق خبر- جنبش های «حماس» و «جهاد اسلامی» اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جانبداری از رژیم صهیونیستی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین را محکوم کردند.

جنبش های حماس و جهاد اسلامی روز چهارشنبه اعلام کردند که اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جانبداری از رژیم صهیونیستی چراغ سبزی به این رژیم برای تداوم تجاوز به مردم فلسطین است.

«داود شهاب» مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت که اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در راضی نگه داشتن صهیونیست های پرنفوذ آمریکا، در ازای پایمال شدن حقوق مردم فلسطین صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه این اظهارات همواره رژیم صهیونیستی را به اعمال تروریسم و تجاوز به حقوق مردم فلسطین تشویق می کند، اندوه جنبش جهاد اسلامی را نسبت به مشاهده کشتار و خونریزی در مناطق متعدد جهان ابراز نمود.

شهاب حل این موضوع را در گرو کنار گذاشتن سیاست یک بام و دو هوا در جهان و نادیده نگرفتن آنچه طی سال های طولانی در حق فلسطینی ها انجام شده است، برشمرد.

وی تاکید کرد: دولت های آمریکا یکی پس از دیگری تروریسم را تغذیه کرده و نسبت به کشتار و تروریسم علیه فلسطینی ها تشویق می کنند و به دلیل نژادپرستی و اتخاذ مواضع ضدفلسطینی، مسئولیت درد و رنج مردم فلسطین متوجه آنهاست.

از سوی دیگر جنش مقاومت اسلامی (حماس) اظهارات نژادپرستانه نامزدهای انتخابات آمریکا در جانبداری از رژیم اسرائیلی در ازای پایمال کردن حقوق فلسطینی ها را محکوم کرد.

«سامی ابوزهری» سخنگوی حماس گفت: رقابت گرم نامزدهای انتخابات آمریکا در تایید رژیم اشغالگر و دشمنی با مردم فلسطین لکه ننگ حقیقی برای سیاستمداران آمریکایی و تحریک احساسات مردم فلسطین و امت عرب و اسلام است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید