Performancing Metrics

پیروزی پر گل ایران مقابل هند | اتاق خبر
کد خبر: 327767
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
قدرت نمایی مجدد تیم کروش در آسیا
خبرآنلاین نوشت: تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه 4 بر صفر تیم ملی هند را از پیش رو بردارد.

اتاق خبر - در مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران بعد از ظهر امروز موفق شد هند،حریفان نه چندان سرسخت خودش را از پیش رو بردارد.

این جزو یکی از معدود دفعاتی است که تیم ملی بدون دغدغه و قبل از اینکه آخرین بازی اش در مرحله مقدماتی را انجام بدهد راهی مرحله بعد شده است.حتی در زمان برانکو که خیلی ها از آن به عنوان دوران طلایی فوتبال ایران یاد می کنند هم تیم ملی به این راحتی صعود را تجربه نکرده بود.اگر قرار باشد به عقب تر و زمان همایون شاهرخی برگردیم که شکست مقابل اردن در تهران داشت مقدمات حذف ایران در مرحله مقدماتی را رقم می زد اما در شرایط فعلی و پس از شکست مقابل ازبکستان تیم ایران در هیچ بازی رسمی و در جریان 90 دفیقه،نتیجه را به حریفانش واگذار نکرده است.

شاگردان کروش بازی را هجومی آغاز کردند و موقعیت های زیادی را روی دروازه رقیب خودشان خلق کردند اما توپ های آنها یکی پس از دیگری از کنار دروازه هند بیرون می رفت.

توپ و میدان در اختیار شاگردان کروش بود تا اینکه در دقیقه 30 عزت‌اللهی کرنر ارسالی توسط جهانبخش را به خوبی به سمت دروازه هند فرستاد که پس از برخورد توپ به دست دروازه‌بان و اصابت به تیرک دروازه مجددا در اختیار جهانبخش قرار گرفت.در ادامه او توپ را به درون محوطه جریمه برد و توانست یک ضربه پنالتی را برای تیم ملی ایران به دست آورد.

احسان حاج صفی که در این بازی کاپیتان ایران بود پشت ضربه ایستاد و توانست گل اول ایران را به ثمر برساند.نیمه نخست با همین نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازیکنان ایران که تشنه گلزنی بودند دوباره وارد فاز هجومی شدند.15 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که کرنر ارسالی احسان حاج صفی به روی دروازه را سردار آزمون تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 63 باز هم کرنر ارسالی به محوطه جریمه تیم هند موقعیت دیگری را برای ایران ایجاد کرد که با برخورد توپ به دست مدافع هندی داور پنالتی گرفت. باز هم حاج صفی که در این دیدار بازوبند کاپیتانی را از ابتدا به بازو بسته بود موفق شد گل سوم تیم ملی فوتبال ایران را به ثمر برساند.

14 دقیقه بعد داریوش شجاعیان با ارسال پاسی تقریبا 50 متری علیرضا جهانبخش را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد.او با از پیش رو برداشتن مدافع مستقیم خودش گل چهارم ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی ایران در آخرین بازی خودش در این مرحله روز دهم فروردین ماه میزبان تیم ملی عمان است.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید