Performancing Metrics

وارد یک جنگ شدید سایبری با ایران شده‌ایم | اتاق خبر
کد خبر: 328090
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1395 - 10:44
رئیس واحد اطلاعات ارتش اسرائیل:
رئیس واحد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد این رژیم تمام آنچه را که در اختیار دارد به کار می‌گیرد تا مانع از نفوذ ایران به سیستم‌های رایانه‌ای بسیار حساس این رژیم شود.

اتاق خبر - «هرتسی هلیفی» رئیس واحد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم وارد یک جنگ سخت سایبری با ایران شده است و دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی تمام آنچه را در توان دارد به کار می‌گیرد تا مانع از نفوذ ایران به سیستم‌های کامپیوتری بسیار حساس اسرائیل شود.

وبگاه «رای‌الیوم» در گزارشی به قلم «زهیر آندرواس» نوشت: در همین راستا باید از واحد «8200» یاد کنیم که تحت فرماندهی هلیفی کار می‌کند، واحدی که در زمینه تکنولوژی بسیار پیشرفته است، تجربه‌ای گسترده در زمینه جنگ‌های سایبری دارد و از زمان تاسیسش هزاران نخبه اسرائیلی به آن پیوسته‌اند.

عضوگیری هزاران اسرائیلی برای فتنه‌انگیزی در کشورهای دیگر و انتشار تفکر صهیونیسم

وبگاه «دیفنس نیوز» رژیم صهیونیستی نیز در همین راستا اعلام کرد: تل‌آویو از سال 2003 هزاران دانشجوی دبیرستانی را در واحد 8200 به خدمت گرفته و این موضوع بحث‌هایی درباره علت جذب این تعداد بالای و نیز وظایفی که قرار است به آنها محول شود، به راه انداخت اما در پایان سال گذشته (2015)  فاش شد که جذب‌شدگان، بزرگترین ارتش سایبری برای انتشار تفکر صهیونیسم و ورود به عمق جهان عرب با هدف مسموم کردن فرهنگ آنها و نیز هدف قرار دادن ارزش‌های اخلاقی، انسانی و عقیده‌ای در فضای سایبر را تشکیل داده‌اند.

بر اساس این گزارش، تیمی از واحد 8200 ماموریت آموزش ارتش سایبری برای معارضان در کشورهای مختلف را از طریق شبکه‌های اجتماعی بر عهده دارند و هزاران نفر دیگر از این واحد در راستای فتنه‌انگیری، شایعه‌پراکنی، هدف قرار دادن فعالان و روشنفکران و نیز دامن زدن به فتنه‌های مذهبی و دینی کار می‌کنند.

بنا به گزارش مذکور، در کنار اقدامات اطلاعاتی و تجسسی مختلف واحد 8200 ، تمام تلاش این واحد در این روزها بر کم کردن بیداری عربی در راستای منافع رژیم صهیونیستی متمرکز است و مشکل اینجاست که این اقدامات اسرائیلی که بر تفکیک و تجزیه جوامع عربی به شکلی بسیار خطرناک متمرکز شده همچنان بدون پاسخ باقی مانده و هیچ واکنش عربی برای جلوگیری از آثار ویرانگر آن دیده نشده است.

دینفس‌نیوز در ادامه نوشت واحد مذکور نقش بسیار گسترده‌ای در جاسوسی سایبری بازی می کند و در این زمینه به اظهارات «اوری ساگی» ژنرال بازنشسته واحد اطلاعات رژیم صهیونیستی اشاره می‌کند که به وجود این واحد به عنوان یکی از مهم‌ترین واحدهای اطلاعاتی اعتراف کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: هدف واحد 8200 کامل کردن اطلاعاتی است که از طریق جاسوسان می‌رسد و بر سه اصل از اصول اطلاعاتی یعنی رصد، شنود و تصویربرداری و خرابکاری استوار است.

علاوه اینکه واحد مذکور از پهپاد نیز برای اجرایی کردن طرح‌های خود استفاده می کند؛ «دان حالوتس» رئیس سابق نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در همین راستا اعتراف کرد در تمام ترورهایی که در کرانه باختری و نوار غزه انجام شد از این پهپادها استفاده شده است.

اخیر نیز مشخص شد ارتش رژیم صهیونیستی واحد 8200 را مامور رصد تحرکات مقاومت در نوار غزه کرده است و این واحد اقدام به نصب دستگاه‌های شنود، دوربین و مین در مناطق مختلف و حساس نوار غزه کرده است تا به خوبی بتواند فعالان مقاومت را کنترل کند.

منبع: فارس

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید