Performancing Metrics

بدون هیچ پشیمانی در کنار اسرائیل خواهم ایستاد | اتاق خبر
کد خبر: 330038
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395 - 15:36
نامزد جمهوریخواه :
نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که درصورت پیروزی در انتخابات برخلاف اوباما سیاست بی‌طرفی را کنار گذاشته و در کنار اسرائیل خواهد ایستاد.

اتاق خبر -  به نقل از رویترز، تد کروز، نامزد حزب جمهوریخواه و اصلی‌ترین رقیب دونالد ترامپ، دیگر نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت ویسکانسین آمریکا گفت: این انتخابات به سه موضوع اصلی مرتبط است: اشتغالزایی، آزادی و امنیت.

وی در ادامه درباره اشتغالزایی در آمریکا توضیح داد. تد کروز در ادامه این سخنرانی انتخاباتی ضمن انتقاد از طرح درمانی موسوم به « اوباماکِر» گفت این طرح نابود کننده اشتغال در آمریکا است.

تد کروز در ادامه از مواضع انتخاباتی دونالد ترامپ انتقاد کرد و گفت : دونالد ترامپ می گوید که اگر رئیس جمهور شود سیاست بی طرفی بین اسرائیل و فلسطینی ها را در پیش خواهد گرفت، من می خواهم به صراحت بگویم که من در مقام رئیس جمهور آمریکا بی طرف نخواهم ماند! آمریکا بدون هیچ پشیمانی در کنار اسرائیل خواهد ایستاد.

این نامزد جمهوریخواه با اشاره به اینکه اکنون وی و دونالد ترامپ رقبای اصلی حزب جمهوریخواه هستند گفت: شصت و پنج تا هفتاد درصد جمهوریخواهان درک می کنند که نامزدی دونالد ترامپ در مرحله نهایی انتخابات ، باعث انتخاب شدن هیلاری کلینتون در انتخابات خواهد شد؛ بعلاوه باعث می شود او با اختلاف بالای آراء پیروز انتخابات شود.

وی افزود: اگر هیلاری کلینتون هم رئیس جمهور آینده آمریکا شود در این صورت ما خیلی چیزها از جمله دیوانعالی را از دست خواهیم داد، بدهی کشور بیشتر خواهد شد و ما در همان رکود اقتصادی خواهیم ماند.

تسنیم

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید