Performancing Metrics

فقط 2 درصد شانس حذف کردن رئال را داریم | اتاق خبر
کد خبر: 330644
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 05:12
دانته در مصاحبه با کادنا کوپه
دانته، مدافع باتجربه برزیلی ولفسبورگ شانس چندانی برای شکست دادن رئال و صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان قائل نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ورزش سه، دانته که دو فصل پیش با بایرن مونیخ سابقه رویارویی با رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دارد، فردا یک بار دیگر مقابل کهکشانی ها قرار خواهد گرفت. او از 2 بازی قبلی خود برابر رئال خاطره خوشی ندارد چرا که در هر دو دیدار، رئال موفق شد بایرن را شکست دهد(1-0 و 4-0).

رئال و ولفسبورگ از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ فردا به مصاف هم خواهند رفت. دانته در همین رابطه به کادنا کوپه گفت:" واقعیت این است که تنها 2 درصد شانس حذف کردن رئال را داریم. بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار است که در لیگ قهرمانان بازی می کنند و ولفسبورگ تجربه حضور در یک چهارم نهایی این جام را هرگز نداشته است.

در سوی مقابل رئال مادرید بارها در این مرحله حضور داشته و بازیکنانش خیلی خوب می دانند که چگونه این شرایط را مدیریت کنند. آنها دو سال پیش قهرمان اروپا شدند و واقعا کار سختی مقابل رئال خواهیم داشت.

به هم تیمی هایم گفته ام که از این مسابقه لذت ببرند. همه برای انجام یک بازی خوب تمرکز کرده ایم. پس از باخت به لورکوزن در شرایط خوبی قرار نداریم ولی بازی با رئال به هر بازیکنی انگیزه می دهد و تا پایان برای رسیدن به هدفمان خواهیم جنگید."

انتهی پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید