Performancing Metrics

جشن بزرگ مادران محلات معضل‌خیز | اتاق خبر
کد خبر: 331133
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 13:16
جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن، جشن بزرگی را برای دومین سال پیاپی برای مادران ساکن محلات حاشیه‌ای برگزار می کند.

اتاق خبر:در این جشن 500 نفر از مادران رنج دیده از محلات خاک‌سفید، دروازه غار، فرحزاد، مولوی، کوره محمودآباد، پاکدشت، قرچک، شهرری، احمدآباد مستوفی، لب خط شوش، سرآسیاب، ملک آباد کرج گرد هم جمع خواهند شد.

 تعدادی از این زنان در خانه‌های اشتغال جمعیت امام علی (ع) مشغول به کار و حرفه آموزی هستند و گروه دیگر مادران کودکان تحت پوشش در خانه‌های علم هستند که در کنار فرزندانشان از برخی کلاس‌های آموزشی بهره مند می‌شوند.

 همچنین در این جشن مادران منتخب از هر منطقه که در جریان اقدامات مددکاری و طرح‌های جمعیت قرار گرفته و به موفقیت‌هایی چون ترک اعتیاد،کارآفرینی و... دست یافته‌اند، حضور داشته و شرح کوتاهی از وضعیت زنان محله خود ارائه خواهند داد.

 زنانِ همسران معتاد، زنان سرپرست خانوار، زنان دستفروش در چهارراه‌ها و زنان بیمار از جمله مخاطبان این برنامه هستند به طوریکه بسیاری از مادرانی که در جشن سال گذشته جمعیت حاضر بوده اند آن روز را بهترین روزی می‌دانند که در زندگیشان رقم خورده است.

 یکی از اهداف اصلی برگزاری این برنامه شاد، تشویق زنان برای دیده شدن ثمره تلاش هایشان در خانه‌های ایرانی جمعیت امام علی و ترغیب آنان برای فعالیت مستمر در خانه‌های اشتغال است.

 این جشن جمعه ساعت 10 تا 14 برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به روابط عمومی جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) با شماره 88930816 تماس برقرار کنند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید