Performancing Metrics

ورود ۱۶ هواپیمای جدید به ناوگان هوایی تا اسفند ۹۶ | اتاق خبر
کد خبر: 331627
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 18:59
رئیس سازمان هواپیمایی اعلام کرد:
مهر نوشت: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: امسال و سال آینده ۱۶ هواپیما وارد ناوگان هوایی کشور خواهد شد.

اتاق خبر - علی عابدزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش‌های خوبی در زمینه توسعه صنعت حمل ونقل هوایی صورت گرفته است، گفت:‌ کشورهای مختلفی از جمله ژاپن، برزیل، کانادا و شرکت بویینگ پیشنهادهای خوبی را برای توسعه صنعت حمل و نقل هوایی کشور داده اند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۲۰ فروند هواپیما با عمر حدود ۱۰ تا ۱۵ سال وارد ناوگان هوایی کشور شد، گفت: این سازمان قصد ندارد هواپیما‌های با عمر بالا خریداری کند و اکثر هواپیما ها به صورت اجاره ای است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: امسال و سال آینده ۱۶ هواپیما وارد ناوگان هوایی کشور خواهد شد که ۹ فروند در سال جاری خواهد بود که با ورود این هواپیماها به کشور در روزهای اوج پرواز، بلیت برای مقصدهای مختلف وجود داشت.

عابدزاده گفت: سفرهای نوروزی امسال ۱۶ درصد در بخش داخلی و یک درصد در بخش خارجی رشد داشت. امسال سفرهای خارجی با مسافت بلند نیز انجام شد.

وی اظهارداشت: شرکت بوئینگ در زمینه های ایمنی پرواز و آموزشی پیشنهادهایی داده است. رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین درباره به کارگیری خلبانان جوان گفت: سازمان به لحاظ نیروی انسانی قوی است و به شرکت‌های هواپیمایی دستور داده شده است تا خلبانان فارغ التحصیل را به‌کار گیرد.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید