Performancing Metrics

تیم بهتر به نیمه نهایی صعود کرد | اتاق خبر
کد خبر: 333347
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 09:50
لوییس انریکه:
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از حذف این تیم از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، صعود به نیمه‌نهایی را به اتلتیکومادرید تبریک گفت.

به گزارش اتاق خبر، تیم فوتبال بارسلونا چهارشنبه شب با دوگل مغلوب اتلتیکو مادرید شد و با توجه به پیروزی ۲ بر یک در دیدار خانگی رفت، در مجموع با حساب ۳ بر ۲ از صعود به نیمه نهایی بازماند.

لوییس انریکه در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در آغاز انتظار حملات بیشتری را از اتلتیکو داشتیم. البته این اتفاق نیفتاد، توپ را در اختیار داشتیم و بازی را کنترل کردیم. اما آنها از  اشتباه ما بهره بردند و گلزنی کردند. سپس آنها در آنچه تخصص دارند بهترین عملکرد خود را به معرض نمایش گذاشتند؛ دفاع در نیمه خودی.

سرمربی بارسا در ادامه تصریح کرد: ما در ادامه نتوانستیم موقعیت های به اندازه کافی خطرناک خلق کنیم. من به اتلتیکو تبریک می گویم. آنها بهتر از ما بودند.

انریکه در اد امه گفت: هدف ما هموراه بالاترین بودن است. از اینکه بارسا همواره می خواهد همه جام ها را ببرد به خودمان می بالیم. با این حال باید این نتیجه را بپذیریم. باید سعی کنیم پیشرفت کنیم. اکنون دو رقابت دیگر پیش روی ماست: لالیگا و جام حذفی. برای هر مربی دیگری در هر کجای دنیا بردن این دو جام به اندازه کافی مهم خواهد بود.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید