Performancing Metrics

آمادگی مدیریت شهری برای حمایت از سینماهای قدیمی تهران | اتاق خبر
کد خبر: 334014
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 20:06
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه نهضت سینماسازی مدیریت شهری به صنعت سینما رونق بخشیده است، گفت: سالن سینمای با کیفیت و خوب مردم را تشویق به فیلم دیدن می کند.

اتاق خبر: عبدالحسین مختاباد با اشاره به اینکه پردیس سازی ها در ادامه بخشی از ساخت و سازهای فرهنگی در دستور کار مناطق ۲۲ گانه تهران قرار دارد، تصریح کرد: شهرداری و شورا همواره کوشیده اند از فعالیت های فرهنگی حمایت کنند. به طوری که هم اکنون در مناطق ۲۲ گانه تهران اگر کسی ساختمانی بسازد و فضایی به فضای فرهنگی اختصاص دهد، نه تنها از پرداخت عوارض معاف می شود، بلکه بسته های تشویقی نیز شامل حالش می شود.

وی درباره وضعیت سینماهای قدیمی و متروکه پایتخت نیز عنوان کرد: این سالن ها مالک شخصی دارند و مدیریت شهری نمی تواند به آنها ورود کند. در واقع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بهسازی و آغاز به کار مجدد این سالن ها اقدام کند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر بهسازی و نوسازی این سالن ها در جهت بافت شهری نیاز به حمایت داشته باشد بی شک شورا و شهرداری در این جهت اقدام می کنند، اظهار کرد: بسته های تشویقی شهرداری همگی در جهت حمایت از صنعت سینما بوده است. به طوری که این سیاست ها سبب شد نهضت پردیس سازی ها بار دیگر مردم را با سینما آشتی دهد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید