Performancing Metrics

زیباسازی گلزار شهدای رشت به مناسبت برگزاری کنگره شهیدان | اتاق خبر
کد خبر: 335073
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 22:08
شهردار رشت در هفتمین نشست کمیته فضاسازی و زیباسازی اولین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان که در ساختمان در حال احداث شهرداری واقع در میدان گیل برگزار شد از زیبا سازی گلزار شهدای رشت به مناسبت کنگره 8000 شهید استان خبر داد.

اتاق خبر - منطقه گیلان،سید محمدعلی ثابت قدم در این جلسه گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان‌های عضو کمیته فضاسازی و زیباسازی اولین کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان بخشی از کارها به اتمام رسیده و بخشی دیگر نیز در حال اجراست.

وی به اهمیت کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود:زیباسازی گلزار شهدای رشت به مناسبت برگزاری این کنگره از دیگر مواردی است که انتظار می‌رود به نحو شایسته و در زمان کوتاهی انجام شود.

شهردار رشت خاطرنشان کرد:علاوه بر برنامه و مصوبات اجرا شده تاکنون، ساخت و نصب ماکت خانه روستایی در شهر، تهیه و نصب 2200 پرچم قرمز رنگ در بلوارها و میادین شهر، چاپ و نصب بنر ویژه تبلیغات مراسم کنگره، تهیه مستندات تصویری از عملکرد کمیته فضاسازی و آرامگاه میرزا کوچک جنگلی و... از دیگر برنامه‌هایی است که با همکاری همه اعضای کمیته انجام می‌شود.

سرهنگ دوهندو فرمانده سپاه مرکزی ناحیه رشت در ادامه این نشست نیز با تاکید بر فضاسازی و زیبا سازی هر چه بهتر و باشکوه این کنگره گفت: همه اعضاء باید تلاش کنند تا برنامه‌های کنگره به نحو احسن و در خور شهدای گرانقدر استان اجرایی شود.

وی افزود: امیدوارم هم بتوانیم آنچه که وظیفه ماست را به نحو احسن انجام دهیم و شایسته است تا کمیته مصوبات طرح ها و برآورد هزینه های مربوطه را به دبیر کمیته ارائه کنند تا هر چه سریعتر گام‌های بعدی برای اجرای طرح‌ها برداشته شود و کارها به اتمام برسد.

ایسنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید