Performancing Metrics

گزینه نظامی علیه روسیه باید روی میز آمریکا و ناتو باشد | اتاق خبر
کد خبر: 336895
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395 - 05:40
فرمانده نظامی ارشد امریکا:
نامزد مد نظر «اوباما» برای فرماندهی نیروهای آمریکایی در اروپا و فرماندهی بعدی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) گفت در برابر روسیه باید گزینه نظامی روی میز باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، ژنرال «کروتیس اسکاپاروتی» نامزد مد نظر «اوباما» برای فرماندهی نیروهای آمریکایی در اروپا و فرماندهی بعدی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) گفت در برابر روسیه باید گزینه نظامی روی میز باشد.

وی که در کمیته نیروهای مسلح در سنای آمریکا سخن می گفت در اظهاراتی تحریک آمیز که نشان از تشدید احتمالی تنشها بین امریکا و روسیه در آینده دارد گفت برای مقابله با روسیه باید تمامی گزینه ها از جمله گزینه نظامی روی میز باشد.

این ژنرال آمریکایی خواستار تقویت نیروهای آمریکا و ناتو در مرزهای روسیه شد.

وی در برابر سناتورهای آمریکایی با اشاره به مانور خطرناک یک جنگنده روسی در نزدیکی ناو امریکایی در هفته های گذشته گفت: ما باید با آنها(روس ها) تعامل کنیم و برای آنها شفاف کنیم که چه چیزی برای ما قابل قبول است و وقتی این مسئله را برای آنها تبیین کردیم سپس آنرا اجرا کنیم.

ژنرال آمریکایی در عین حال گفت اگر فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا شود از اولین اقداماتش تجدید نظر در مقررات تعاملات نیروهای روسیه و ناتو در منطقه خواهد بود.

وی همچنین خواستار استقرار ثابت یک تیپ زرهی آمریکا(حدود ۴۵۰۰ نیرو) در مرزهای روسیه شد.

ژنرال آمریکایی همچنین خواستار آن شد که امریکا هر گونه تسلیحات نظامی مورد نیاز اوکراین را در اختیار این کشور قرار دهد از جمله موشک های ضد تانک.

وی همچنین خواستار سیطره نیروی دریایی امریکا و زیر دریایی های این کشور بر اعماق دریاها شد و گفت: در حال حاضر ما بر اعماق دریاها سیطره داریم و این سیطره باید حفظ شود.

انتهای پیام/

کد: 94108  

نظرات
محمد
| |
2016-04-27 21:39:10
یکی نیست بهش بگه اخه روسیه رو چی فرض کردی که میخوای بهش حمله کنی اگه تو و تمام کشورای اروپای جمع بشین حریف روسیه نمیشین میدونی چرا چون روسیه هم بمب اتم هاش رو واسه قشنگی نساخته هر کدوم از کشورای اروپای رو با دوتا از این بمب ها صاف میکنه .مرتیکه خودشم میدونه همش لاف تبلیغاتیه
ADS
ADS
پربازدید