Performancing Metrics

ورود 11 فروند هواپیمای جدید به ناوگان هوایی | اتاق خبر
کد خبر: 33711
تاریخ انتشار: 6 آذر 1391 - 14:37

 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود 11 فروند هواپیمای جدید به ناوگان هوایی کشور خبر داد و گفت: از این طریق، 1500 صندلی نیز به ظرفیت جا به جایی مسافر افزوده شد.

به گزارش مهر، حمیدرضا پهلوانی گفت: با ورود 11 فروند هواپیمای جدید به ناوگان هوایی کشور طی 8 ماه امسال، 1500 صندلی به ناوگان هوایی کشور ملحق شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اظهارداشت: با ورود هواپیماهای جدید در سال جاری که برخی از آنها به صورت ملکی و برخی به صورت اجاره ای است تعداد ناوگان هوایی کشور به بیش از 220 فروند هواپیما افزایش یافته است.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون بیش از 36 هزار صندلی در ناوگان هوایی کشور وجود دارد، افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، ورود هواپیماهای جدید در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد و تا پایان سال شاهد افزایش ناوگان هوایی کشور خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، متوسط سن ناوگان هوایی کشور را 22 سال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 189فروند هواپیمای سبک و 141فروند هواپیمای فوق سبک در کشور موجود است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: همچنین 18 شرکت هواپیمایی داخلی و 33 شرکت هواپیمایی خارجی در کشور فعال هستند که سالانه بیش از 22 میلیون مسافر را جا به جا می کنند.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید