Performancing Metrics

حمایت بیشتر از كارگران به تحقق اقتصاد مقاومتی كمك می كند | اتاق خبر
کد خبر: 337973
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1395 - 00:30
امام جمعه موقت گچساران گفت: حمایت هر چه بیشتر از كارگران به اجرا و تحقق مطلوب اقتصاد مقاومتی كمك بسزایی می كند.

اتاق خبر - حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: توجه به ایمنی كار و وضعیت معیشتی قشر موثر و پرتلاش كارگر موجب افزایش انگیزه و تلاش آنان برای خودكفایی و سازندگی كشور می شود.
وی بیان كرد: حفظ تعادل در حمایت از كارگر و كارفرما راهكاری مناسب برای اجرای عدالت اجتماعی و افزایش تولید ملی است.

صفایی با اشاره به نقش كارگران در تولید ملی، اظهار كرد: توجه جدی مسئولان اجرایی و متولیان امر به كارگران و حمایت هر چه بیشتر از آنان ضروری است.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم، عنوان كرد: هفته معلم فرصت مناسبی است تا ویژگی های شخصیتی استاد شهید مرتضی مطهری و تاثیر اندیشه های او در زندگی اجتماعی فرهیختگان جامعه به ویژه معلمان نهادینه شود.
صفایی ابراز داشت: آثار علمی ارزشمند به جامانده از شهید مطهری می تواند چراغ راه قشرهای مختلف مردم به ویژه معلمان باشد.
امام جمعه موقت گچساران افزود: بسیاری از شبهات دینی مردم از جمله نسل جوان با اندیشه های ناب اسلامی شهید مطهری قابل برطرف شدن است.
صفایی گفت: هر فردی باید در حد توان و بضاعت قدردان خدمات ارزنده معلمان خود باشد.
وی با اشاره به اینكه شهید مطهری تبلور اندیشه و تفكر ناب اسلامی است، بیان كرد: این استاد به عنوان سكاندار مقابله با اندیشه ماركسیسمی با نگارش كتاب داستان راستان گامی اساسی به سوی پرورش اسلامی كودكان و نوجوانان كشور برداشت.
صفایی از معلمان خواست با مطالعه كتاب های ارزشمند شهید مطهری در پربار كردن تدریس خود و ترویج هر چه بیشتر اندیشه های انسان ساز دین مبین اسلام سهیم باشند.
وی اظهار كرد: حمایت از آموزش و پرورش بهترین و مهمترین نوع سرمایه گذاری است.
صفایی عنوان كرد: پیگیری و رفع مشكلات آموزش و پرورش گچساران وظیفه همگانی است و باید تمامی مسئولان اجرایی و مردم شهرستان در این راستا تلاش و اقدام كنند.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید