Performancing Metrics

دولت بانک‌ها را برای پرداخت تسهیلات 10 میلیونی به زوجین مکلف کند | اتاق خبر
کد خبر: 339322
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 00:27
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: با وجود منابع مالی کافی در بانک‌ها و در عین وجود مصوبه مجلس برای اعطای وام 10 میلیونی، بانک‌ها از پرداخت این تسهیلات به مردم واهمه دارند.

اتاق خبر: حمید رسایی در تذکری شفاهی مدعی سنگ‌اندازی بانک‌ها در مسیر تسهیلات‌دهی به زوجین برای ازدواج شد و گفت: دولت باید بانک‌ها را برای پرداخت این تسهیلات مکلف کند.

وی هم‌چنین مدعی شد که «یک سوم منابع فقط به کارمندان بانک‌ها داده شده است».

وی با بیان این‌که «مطابق اصل 141 قانون اساسی تصدی بیش از یک شغل برای کارکنان دولت ممنوع است و جرم تلقی می‌شود» ادامه داد: متاسفانه یکی از وزرا بعد از وزارتش هم عضو هیات مدیره یا مدیرعامل 19 شرکت خصوصی بود البته سال قبل مجلس به این مسئله ورود کرد و به برخورد با چنین پدیده‌ای رأی داد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: از غلامحسین محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور می‌خواهم نسبت به فعالیت این وزیر در شرکت‌های خصوصی به افکار عمومی پاسخگو باشد.

وی در بخشی از سخنانش نسبت به اظهارات اخیر رییس‌جمهور مبنی بر این‌که «منتقدان برجام می‌گویند ما در سایه تحریم زندگی خوبی داشتیم، چرا آن را برهم زدید» انتقاد کرد و مدعی شد: باید بدانیم که اجرای کنونی برجام موافق با نظر رهبری نیست.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید