Performancing Metrics

سرنخ های جدید از سارقان مسلح طلافروشی گالیکش کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 339732
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 20:16
دادستان عمومی و انقلاب گالیکش از کشف سرنخ های جدید از سارقان مسلح طلافروشی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، عبدالحمید کریمی اظهار کرد: بررسی شواهد و سرنخ های به جا مانده از سارقین ما را یک گام  به شناسایی و دستگیری سارقان نزدیک تر کرده است.

وی افزود: سارقان چهار نفر بودند که با بستن راه اصلی شهر به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان گالیکش اقدام کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با شلیک تیرهای هوایی از اسلحه کلاشینکفی که همراه داشتند بین مردم رعب و وحشت ایجاد کردند.

مردم به خودروی پلیس راه ندادند

دادستان عمومی و انقلاب گالیکش در ادامه گفت: باریک بودن راه اصلی داخل شهر و  ترافیک شدید خیابان از یک سو و راه ندادن خودروها به ماشین های پلیس، سبب شدد ماموران به موقع به صحنه ی سرقت نرسند. همین امر سبب فرار سارقان و ادامه تعقیب و گریز به سمت کلاله شد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش در ادامه افزود: سارقان در این تعقیب و گریز پس از درگیری با ماموران انتظامی و از کار انداختن خودروی پلیس با شلیک گلوله، موفق به فرار شدند.

کریمی افزود: خوشبختانه در سرقت دیشب کسی کشته نشد و فقط یکی از مردم حاضر در صحنه که می خواست مانع فرار سارقان شود زخم سطحی برداشته است.

وی با بیان این که دادستانی دستورات لازم برای دستگیری و شناسایی این افراد را صادر کرده است گفت:  متهمان تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

کریمی در ادامه سخنان خود بابیان این که هنوز نمی توان در باره میزان دقیق طلاهای سرقت شده اظهار نظر کرد، گفت: با توجه به فرصت اندک سارقان، امکان سرقت طلای زیادی برای آنان فراهم نبوده است.

سرقت مسلحانه از طلافروشی گالیکش ساعت بین 20:40 تا 20:55 دققیه شامگاه سه شنب روی داد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید