Performancing Metrics

فرايند صدور جواز تاسيس صنايع كوچك اصلاح شد | اتاق خبر
کد خبر: 340604
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 14:03
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: برای تشویق سرمایه گذاران و تسهیل در امر سرمایه گذاری فرايند صدور جواز تاسيس صنايع كوچك اصلاح شد.

اتاق خبر: علی یزدانی روز یکشنبه در نشست رفع موانع تولید در یاسوج افزود: مهمترین بخش این اصلاحات، کوتاه کردن زمان صدور مجوز است که از این پس در یک روز کاری مجوز مورد نیاز به متقاضیان داده می شود.

وی اظهار کرد: مدارک و مطالعات اولیه نیز تا حد زیادی آسنانتر شده است و سرمایه گذار می تواند مجور تاسیس خود را دریافت کند.

یزدانی بیان کرد: مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برنامه های تشویقی جدیدی برای جذب سرمایه دارند.

وی عنوان کرد: تخفیف ۵۰ درصدی زمین در شهرک های صنعتی، کاهش پیش پرداخت ها و آسان کردن اقساط از جمله برنامه های تشویقی شرکت شهرک های صنعتی است.

 یزدانی گفت: علاوه بر این صندوق های حمایت از صنایع از جمله صندوق های حمایت از صادرات،  صندوق حمایت از سرمایه گذاری، فعالیت های معدنی و تحقیقات الکترونیک سازوکارهای تازه ای برای تشویق سرمایه گذاران در نظر گرفته اند.

وی اظهار کرد: کاهش کارمزدها و تامین ضمانت نامه تا ۳۰ میلیارد ریال از جمله برنامه های تشویقی این صندوق است.

یزدانی یکی دیگر از برنامه های تشویقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را ارائه ضمانت نامه به تولیدکنندگان برای تامین مواد اولیه صنایع کشور عنوان کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید