Performancing Metrics

شرکت سنگاپوری 100 هزار دلار به گروه های هدف بهزیستی ایران کمک کرد | اتاق خبر
کد خبر: 344129
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1395 - 18:42
مدیر یک شرکت سنگاپوری کمک 100 هزار دلاری به گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور اهدا کرد.

به گزارش اتاق خبر، 'توماس کی اس تان' مدیرعامل شرکت بین المللی امنیت سازه های بندری و کشتی سنگاپور پس از مطلع شدن از فعالیت های سازمان بهزیستی کشور این کمک را در اختیار این سازمان قرار داد تا برای گروه های هدف هزینه شود.
این کمک در حاشیه بحث و تبادل نظرهای اقتصادی علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه در سنگاپور توسط مدیر عامل این شرکت و خانواده اش به سازمان بهزیستی اهدا شد.
دکتر 'انوشیروان محسنی بندپی' رئیس سازمان بهزیستی کشور در این نشست شرکت داشت و در خصوص فعالیت های این سازمان و سطح پوشش و تنوع خدمات ارائه شده به جامعه هدف توضیحاتی ارائه کرد.
سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می کند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ادغام سازمان ‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌ کردند، آغاز به کار کرد.
نابینایان، ناشنوایان، معلولان، سالمندان، زنان خودسرپرست و سرپرست خانوار، ایتام و کودکان بی سرپرست، بدسرپرست و خیابانی، دختران و زنان پناهجو، زنان آسیب دیده اجتماعی و توانبخشی معتادان از گروه های جامعه هدف سازمان بهزیستی بشمار می روند.

منبع: ایرنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید