Performancing Metrics

شهلا بهروزی راد در رده پنجم جهان قرار گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 344322
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 21:11
قایقرانی انتخابی پارالمپیک؛
شهلا بهروزی‌راد قایقران پارالمپیکی ایران در مسابقات جهانی آلمان با یک پله صعود نسبت به دوره پیش این رقابت‌ها، در رده پنجم جهان قرار گرفت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، فینال رقابت‌های قایقرانی جهانی امروز (پنجشنبه) در دویسبورگ آلمان برگزار شد و طی آن شرکت‌کنندگان در ماده‌ها و کلاس‌های مختلف با حریفان خود به رقابت پرداختند.

در این روز از رقابت‌ها و در کایاک تک نفره بانوان، شهلا بهروزی‌راد با کلاس LTA در رقابت با نمایندگانی از ۸ کشور دیگر موفق شد با رکورد ۵۱/۲۶۴ ثانیه در رده پنجم جهان قرار بگیرد. در این بخش از مسابقات، نمایندگان انگلستان، استرالیا، روسیه و ایتالیا اول تا چهارم شدند.

شهلا بهروزی‌راد که سال گذشته از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ ایتالیا، صاحب سهمیه پارالمپیک شد، در حالی در رقابت‌های جهانی آلمان صاحب رده پنجم شد که در دوره پیشین این مسابقات (جهانی ایتالیا) جایگاه ششم را به خود اختصاص داده بود.

بهروزی‌راد با ارتقای ۱/۵ ثانیه‌ای رکورد خود موفق به یک پله صعود در مسابقات جهانی شد.

امروز همچنین رقابت‌های فینال B کایاک تک نفره مردان در چارچوب مسابقات جهانی قایقرانی آلمان برگزار شد.

اسلام جاهدی، پاروزن کشورمان در این بخش از مسابقات بود که در رقابت با نمایندگان هشت کشور دیگر با رکورد ۵۰/۵۱۶ ثانیه در گروه خود دوم شد.

رقابت‌های فینال B برای تعیین رده‌بندی نفرات نهم تا هجدهم برگزار شد و با مجموع نتایج به دست آمده، اسلام جاهدی که با کلاس TA در این مسابقات شرکت کرده است، جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داد.

مسابقات قایقرانی جهانی آلمان حکم آخرین مرحله از رقابت‌های انتخابی پارالمپیک در این رشته را داشت.

اسلام جاهدی و اکبر طهماسبی دو نماینده ایران در این رقابت‌ها بودند که از کسب سهمیه بازماندند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید