Performancing Metrics

توقع از تیم ثامن‌الحجج(ع) بالا رفته است | اتاق خبر
کد خبر: 346076
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 08:48
قوچان‌نژاد:
سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج (ع) خراسان گفت: انتظارات از تیم بالا رفته است.

اتاق خبر: سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج (ع) خراسان گفت: انتظارات از تیم بالا رفته است. 

جبار قوچان‌نژاد  در خصوص حضور مجدد باشگاه والیبال ثامن‌الحجج در لیگ عنوان کرد: باشگاه پس از پایان فصل پیش بحث کناره‌گیری‌ از رقابت‌های لیگ برتر والیبال را عنوان نکرد که بخواهد مجدد تیم‌داری کند. در حال حاضر اطلاعی از تیم والیبال ثامن الحجج ندارم. قطعا تشکیلاتی که چندین سال به ورزش خراسان رضوی خدمت کرده و با یک مشکل ناخواسته برخورد کرده است، نمی‌تواند به طور قطعی از ورزش استان کناره گیری کند.

 

وی ادامه داد: شنیده‌ می‌شود مشکلات موسسه در حال حل شدن است. اگر شرایط مناسب باشد، قطعا در لیگ برتر والیبال حضور خواهیم داشت. به هر حال تصمیم‌گیری بر عهده باشگاه است و ما منتظر خبر نهایی هستیم.

 

قوچان‌نژاد اضافه کرد: با توجه به شرایط اگر بخواهیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم، می‌بایست استارت تیم را با جذب بازیکن بزنیم،. قطعا انتظارات از تیم بالا رفته است و کسب جایگاه خوب در رقابت‌های لیگ برتر نیازمند شرایط خوب و استارت زود هنگام می‌باشد. امیدواریم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

 

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج(ع) درخصوص حضور یافتن دانشگاه آزاد به عنوان دومین نماینده استان نیز اظهار کرد: در خصوص حضور دانشگاه آزاد اطلاعی ندارم. به هرحال هر ارگان و سازمانی بخواهد در لیگ برتر والیبال به عنوان نماینده استان حضور داشته باشد، جای افتخار و تشکر دارد.

 

وی درخصوص حضور مومنی مقدم به عنوان سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد و نماینده دیگر مشهد هم گفت: مشکل به خصوصی با رضا مومنی مقدم ندارم. تنها در یک مقطع گله‌ای شخصی از ایشان داشتم که بحث این موضوع جداست. به هر حال خوشحال می‌شویم نماینده دیگری هم خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد به دلیل اینکه هدف ما خدمت به استان است.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید