Performancing Metrics

نجات 30 تن از حریق مجتمع مسکونی | اتاق خبر
کد خبر: 346097
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 11:25
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 30 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی از میان شعله‌های آتش و دود ناشی ازآن خبر داد.

اتاق خبر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 30 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی از میان شعله‌های آتش و دود ناشی ازآن خبر داد.

 

سیدجلال ملکی ، در این باره گفت: در ساعت 7:09 صبح امروز حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه 9 و 89 و عوامل گروه نجات 17 را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، تشک نجات و بالابر به محل حادثه واقع در جاده ورامین شهرک ارغوان اعزام کرد.

 

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه یک مجتمع مسکونی چهارطبقه 20 واحدی بود که حریق در یکی از واحدهای 60 متری واقع در طبقه دوم رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.

 

وی با بیان اینکه دود زیادی طبقات این ساختمان را در بر گرفته بود، خاطرنشان کرد: شماری از ساکنان در این مجتمع مسکونی در میان دود و شعله‌های آتش محبوس شده بودند که عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن سازی محل به دو گروه تقسیم شده و عملیات نجات و اطفای حریق را انجام دادند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یک گروه از آتش نشانان ساکنان واحدهای مختلف را به پشت بام و محلی امن منتقل کردند افزود: گروهی دیگر نیز شعله‌های آتش را مهار و مدتی بعد به طور کامل اطفا کردند.

 

ملکی با بیان اینکه در مجموع 30 تن از ساکنان این مجتمع مسکونی توسط آتش نشانان نجات یافتند گفت: در میان نجات دادگان یک نوزاد شش ماهه نیز وجود داشت همچنین سه نفر از این افراد به دلیل سردرد و دودگرفتگی دچار مصدومیت شدند که در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اطفای حریق و انجام عملیات تخلیه دود افزود: آتش نشانان در ساعت 8:22 صبح امروز به عملیات خود خاتمه دادند و علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید