Performancing Metrics

«جیمی واردی» می خواهد به آرسنال بپیوندد | اتاق خبر
کد خبر: 348775
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395 - 08:57
مهاجم تیم فوتبال آرسنال:
«اولیویه ژیرو» فاش کرده که مهاجم تیم فوتبال لسترسیتی قصد پیوستن به این باشگاه را دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر٬ «اولیویه ژیرو» که شنبه شب در پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی فرانسه برابر اسکاتلند ۲ گل به ثمر رساند به «اسکای اسپورت» گفت که «جیمی واردی»، مهاجم تیم ملی انگلیس و باشگاه لستر سیتی، مشتاق است تا به آرسنال بیاید.

وی گفت: به من گفته بودند که «واردی» قصد دارد تا به ما ملحق شود و این خبر خیلی خوبی برای ماست. فکر می کنم ما می توانیم مفتخر باشیم و این تمام چیزی است که می توانم بگویم. واردی یک بازیکن عالی است، همچنین این برای ما خبر خوبی است.

«واردی» در تمام بازی های فصل پیش ۲۴ گل برای لستر سیتی به ثمر رساند، همچنین جایزه بهترین بازیکن سال را برد و «توپچی ها» بعد از پرداخت بند خروج قراردادش (که ۲۰ میلیون پوند گزارش شده) می توانند با او مذاکره کنند.

بر پایه گزارش ساکرنت، پیش بینی می شود که «واردی» روز یکشنبه - امروز - در باشگاه آرسنال تست پزشکی بدهد و «ژیرو» تأکید می کند که او از رقابت کردن نمی ترسد.

«ژیرو» افزود: همانطور که قبلاً گفتم، از رقابت نمی ترسم. ما همیشه در آرسنال گلزنان خوبی داشتیم و من برای باشگاه بهترین را آرزو دارم. امیدوارم که او به ما در کسب این موفقیت کمک کند.

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: سرمربی ما حداقل یک یا دو گلزن می خواست، پس من توقع یک مهاجم عالی را داشتم و فکر می کنم این به نفع باشگاه باشد و امیدوارم که او همانند زمانی که در لستر بود، گل های زیادی را برای باشگاه به ثمر برساند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید