Performancing Metrics

راهبرد ایران همکاری با دولت سوریه در جهت آرامش و ثبات است | اتاق خبر
کد خبر: 349593
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1395 - 14:25
در پیام لاریجانی به رییس مجلس جدید سوریه مطرح شد
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب هدیه خلف عباس را به عنوان رئیس مجلس نمایندگان جمهوری عربی سوریه تبریک گفت وتاکید کرد: راهبرد ایران همکاری همه جانبه با دولت و ملت سوریه برای برقراری ثبات و آرامش در جامعه است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب هدیه خلف عباس را به عنوان رئیس مجلس نمایندگان جمهوری عربی سوریه تبریک گفت وتاکید کرد: راهبرد ایران همکاری همه جانبه با دولت و ملت سوریه برای برقراری ثبات و آرامش در جامعه است.
در بخشی از پیام علی لاریجانی خطاب به خانم هدیه خلف عباس آمده است: مایلم بهترین تبریکات و تهنیت های خود و دیگر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی را به مناسبت انتخاب جناب عالی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان جمهوری عربی سوریه صمیمانه ابراز کنم.
وی در ادامه این پیام اظهار امیدواری کرد: در دوره مسئولیت هدیه خلف عباس، مناسبات دوستانه و همکاری های پارلمانی فی ما بین دو کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در سطوح مختلف منطقه ای و بین المللی بیش از پیش گسترش یابد.
لاریجانی تأکید کرد راهبرد جمهوری اسلامی ایران همکاری نزدیک و گسترده همه جانبه با دولت و ملت سوریه در جهت برقراری ثبات، آرامش و امنیت در منطقه است.
وی در این پیام تبریک با اغتنام از فرصت، سلامتی و توفیق روزافزون رئیس مجلس نمایندگان جمهوری عربی ، نابودی گروه های تروریستی – تکفیری و پیروزی و سربلندی دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری عربی سوریه را از خداوند قادر متعال مسالت کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید