Performancing Metrics

«شیدایی» عید فطر مراسم ازدواج برپا می‌کند/ گفتگو با زوج‌های خاص | اتاق خبر
کد خبر: 349658
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395 - 08:41
محمد نبهان تهیه کننده برنامه «شیدایی» که ویژه ماه رمضان از شبکه دو پخش می شود، اعلام کرد که قرار است در عید سعید فطر برای ۶۰ زوج مراسم ازدواج برگزار شود.

به گزارش اتاق خبر، محمد نبهان تهیه‌کننده ویژه برنامه ماه رمضانی شبکه دو با نام «شیدایی» درباره جزییات این برنامه که از شب گذشته ۱۸ خرداد اولین قسمت آن روی آنتن شبکه دو سیما رفت گفت: این برنامه که رویکردی خانواده محور دارد هر شب به سراغ یک زوج می رود و علاوه بر حضور آنها هر شب گزارش هایی تصویری با زوج هایی خاص داریم.

وی ادامه داد: قسمت هایی از این گزارش ها در برنامه پخش می شود و مردم می توانند با پیامک هایی که به برنامه می دهند، بگویند که می خواهند کدام یک از زوج ها به برنامه دعوت شود. این زوج ها زندگی خاصی را تجربه کرده اند و افرادی هستند که به طور مثال در محیط زیست زندگی کرده، غواص و یا دوچرخه سوار هستند و ما همراه با آنها زیر دریا رفته ایم و یا در تجاربشان شریک شده ایم و مردم هم می توانند انتخاب کنند که کدام یک به برنامه بیایند و حرف هایشان را بشنوند.

تهیه کننده برنامه «شیدایی» اظهار کرد: هر هفته یکی از این زوج ها که ابتدا گزارشی مختصر از زندگی آنها در طول برنامه پخش می شود با رای مردم به برنامه می آیند.

نبهان با اشاره به برگزاری یک جشن ازدواج برای مردم در روز عید فطر توضیح داد: قرار است در روز عید سعید فطر یک مراسم ازدواج هم برای بینندگانی داشته باشیم که به برنامه پیامک زده اند. ما هر شب دو زوج را از میان پیامک هایی که داریم انتخاب می کنیم و در روز عید ۶۰ زوج در این مراسم شرکت می کنند.

وی همچنین با اشاره به نگاهی که در این برنامه نسبت به امام رضا (ع) وجود دارد، اظهار کرد: ما در این برنامه هر شب مهمانی را دعوت می کنیم که به عنوان یک چهره ورزشی، هنری و... تندیس و جایزه خود را به امام رضا(ع) اهدا کرده است و هر شب با یکی از لهجه های ایران به امام رضا(ع) سلام می دهیم.

این برنامه ساعت ۲۳:۱۵ هر شب با اجرای عبدالله روا و تهیه کنندگی محمد نبهان روی آنتن شبکه دو سیما می رود. یکی از تیتراژهای این برنامه را حجت اشرف زاده می خواند.

مهر

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید