Performancing Metrics

ندیدن کاسیاس درون دروازه اتفاق عجیبی است | اتاق خبر
کد خبر: 351175
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 14:18
راموس:
مدافع تیم ملی اسپانیا حضور نداشتن ایکر کاسیاس درون دروازه را عجیب عنوان کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اسپانیا با تک گل جرارد پیکه در نخستین دیدارش در یورو برابر چک پیروز شد. سرخیو راموس پس از بازی گفت: بازی آسانی نبود. مالکیت توپ در اختیارمان بود. زمانی که در این شرایط باشید می‌توانید هرکاری انجام دهید. پیکه گل خوبی به ثمر رساند و از آن خیلی خوشحالم. سه امتیاز نخست را کسب کردیم و باید با این روند پیش برویم.

مدافع تیم ملی اسپانیا افزود: چک خیلی خوب بازی را بسته بود و باعث شد کارمان سخت شود. اما توانستیم از آنها عبور کنیم. اگر در نیمه نخست یکی از موقعیت هایمان گل می‌شد شرایط بازی تغییر می کرد.

راموس درباره داوید دخیا گفت: او بیشتر از همه فراموش شده بود. سرمربی سعی کرد عادلانه ترین تصمیم را بگیرد. ویسنته دل بوسکه در تیم تصمیم گیرنده است. سعی کردیم بهترین بازی مان را ارائه دهیم و پس از آن خواست خدا بود.

ایکر کاسیاس پس از 14 سال نیمکت نشین بود. مدافع رئال مادرید در این باره اظهار کرد: پس از سال ها ندیدن کاسیاس درون دروازه اتفاق عجیبی است اما دخیا فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و برای تیم خوب کار کرد.

او در مورد بازوبند کاپیتانی گفت: برایم افتخار است که معرف کشورم باشم اما این کمترین چیز است. مهم تر از همه رهبری تیم و کسب پیروزی است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید