Performancing Metrics

عنایتی و کاظمی فردا جلسه برگزار می‌کنند | اتاق خبر
کد خبر: 352537
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395 - 06:53
عباسی:
مدیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عامل سیاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جامگان درباره ماندن رضا عنایتی در این تیم گفت: فرهاد کاظمی و عنایتی فردا درباره وضعیت فصل آینده‌ جلسه‌ای را برگزار می کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی عباسی درباره جذب چند بازیکن لیگ برتری و لیگ دسته یکی توسط سیاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جامگان، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: ما به دنبال اسم و رسم نیستیم و فقط بر اساس نیازهایمان یارگیری می‌کنیم. می‌خواهیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل زیبایی را ارائه دهیم. چند بازیکن هم در روزهای آینده با تیم ما قرارداد می‌بندند و با چند بازیکن هم تمدید می‌کنیم. فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم تا روز سه‌شنبه 80 درصد از شاکله تیم‌مان مشخص شود.

او درباره ثبت قرارداد با فرهاد کاظمی هم گفت، گفت:  حدود 90 درصد از تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های لیگ برتری هنوز با مربیان خود قراردادی نبسته‌اند و به صورت کتبی منعقد نشده است.   ما به صورت شفاهی صحبت‌هایمان را با کاظمی انجام داده‌ایم و توافقات صورت گرفته است. در روزهای آینده قرارداد او را هم نهایی می‌کنیم.

مدیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عامل سیاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جامگان ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داد: ما از دو سهمیه لیگ برتری‌مان استفاده کرده‌ایم و می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانیم چهار بازیکن دیگر هم جذب کنیم. 

عباسی درباره این که آیا رضا عنایتی فصل آینده در سیاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جامگان خواهد بود، گفت: عنایتی و کاظمی فردا (یکشنبه) جلسه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای را در این مورد برگزار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و در صورت توافق قرارداد عنایتی منعقد می‌‌‌‌‌‌‌شود.

او درباره  اردوی سیاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جامگان نیز افزود:  اردوی خارجی ما  در ترکیه برگزار می‌‌‌‌‌‌‌شود و چند بازی دوستانه هم برگزار می‌کنیم، اما هنوز نام تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها مشخص نشده است.

انتها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید