Performancing Metrics

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری | اتاق خبر
کد خبر: 352981
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395 - 14:32
وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان 22 ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست خبر داد.

اتاق خبر - به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد، 'عرفات جرادات' که ماه گذشته که به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای 'سعیر' در شهر 'الخلیل' واقع در کرانه باختری زخمی شده بود، به شهادت رسید.
براساس این بیانیه، این جوان 22 ساله بر اثر شدت جراحات وارده یکشنبه شب به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی نیز روز گذشته (یکشنبه) پس از عملیات شهادت طلبانه علیه نظامیان رژیم صهیونیست به ضرب گلوله آنها در نزدیکی رام الله به شهادت رسید. بیش از نیم میلیون صهیونیست در بیش از 230 شهرک که رژیم صهیونیستی پس از جنگ 1967 و اشغال سرزمین‌های فلسطینی از جمله در کرانه باختری و شرق بیت‌المقدس ساخته است، سکنی گزیده‌اند.
همه شهرک‌های صهیونیست نشین طبق قوانین بین المللی غیرقانونی هستند و رژیم صهیونیستی به درخواست های مطرح شده مبنی بر توقف گسترش شهرک سازی در اراضی اشغال شده فلسطینی بی اعتنایی می کند.
خاخام های تندروی صهیونیست در ادامه جنایت های خود در حق فلسطینیان با صدور فتوایی از شهرک نشینان خواستند به منظور کوچاندن فلسطینی ها از روستاها و مناطق (اشغالی) خود بخصوص کرانه باختری آب آشامیدنی آنها را مسموم کنند.
کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با اختصاص 18 میلیون دلار دیگر برای تامین هزینه های شهرک سازی در کرانه باختری موافقت کرد.
انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت های مکرر آن ها به مسجدالاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن آغاز شد.
از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، 213فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید