Performancing Metrics

سرمایه‌گذاری‌های مشترک به تقویت مناسبات کمک می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 353484
تاریخ انتشار: 2 تیر 1395 - 09:53
سفیر پاکستان برای خداحافظی به اتاق تهران آمد
سفیر پاکستان در تهران که روزهای پایانی دوران خدمتش را سپری می‌کند، عصر دیروز به اتاق تهران آمد و در دیدار با مسعود خوانساری از تلاش‌ها و حمایت‌های اتاق تهران پیرامون توسعه روابط اقتصادی دو کشور و نزدیکی مناسبات بخش‌خصوصی دو طرف، قدردانی کرد.

به گزارش اتاق خبر، سفیر پاکستان در تهران که روزهای پایانی دوران خدمتش را سپری می‌کند، عصر دیروز به اتاق تهران آمد و در دیدار با مسعود خوانساری از تلاش‌ها و حمایت‌های اتاق تهران پیرامون توسعه روابط اقتصادی دو کشور و نزدیکی مناسبات بخش‌خصوصی دو طرف، قدردانی کرد.


نورمحمد جادمانی در این دیدار ضمن اعلام خداحافظی خود طی روزهای آینده از مقام سفیر پاکستان در تهران، خاطرنشان کرد که قصد دارد پس از این به فعالیت اقتصادی پرداخته و دوران پس از بازنشستگی‌اش را در بخش‌خصوصی سپری کند.


به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این دیدار رییس اتاق تهران با قدردانی از کمک‌های نورمحمد جادمانی در جهت پیوند بخش خصوصی دو کشور، برای وی در عرصه فعالیت‌های اقتصادی آرزوی موفقیت کرد. مسعود خوانساری با اشاره به اینکه ایران و پاکستان اشتراکات زیادی برای تقویت مناسبات اقتصادی دارند، اظهار امیدواری کرد که با حضور سفیر جدید پاکستان در تهران، همکاری‌های اقتصادی دو کشور به مسیر توسعه خود ادامه دهد و با توجه به گشایش‌های ایجاد شده این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد.


وی به سفر چندی پیش رییس‌جمهور ایران به پاکستان اشاره کرد و ضمن موفقیت‌آمیز بودن آن سفر، خاطرنشان کرد که مناسبات اقتصادی، صرفاً در تجارت خلاصه نمی‌شود و دو کشور برای تقویت روابط خود باید روی سرمایه‌گذاری‌های مشترک برنامه‌ریزی کنند. خوانساری همچنین، نزدیکی روابط میان بندر چابهار و بندر گوادر پاکستان را یکی از راه‌های توسعه مناسبات عنوان کرد.

منبع: اتاق تهران

نظرات
ADS
ADS
پربازدید