Performancing Metrics

به دنبال برپایی اردوی خارجی قبل از لیگ هستم | اتاق خبر
کد خبر: 353576
تاریخ انتشار: 2 تیر 1395 - 07:49
ناظم الشریعه:
سرمربی تیم ملی فوتسال پاسخ منتقدان به تعطیلی اردوها را داد و گفت به دنبال این است تا اردویی خارجی به همراه بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی تدارک ببیند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد ناظم الشریعه درباره تعطیلی اردوی تیم ملی و انتقاد کارشناسان از این وضعیت، اظهار کرد:‌ ما درخواست اردو کرده‌ایم اما اردویی باید برگزار شود که به بازی تدارکاتی وصل باشد. همچنین با توجه به شرایط موجود و اینکه همه بازیکنان روزه‌دار هستند، نمی‌توان دو نوبت تمرین کرد بنابراین باید اردوی خارجی مهیا شود تا بتوانیم تمرین دو نوبت داشته باشیم و بازی هم انجام دهیم. ما باید واقعیت را قبول کنیم. در حال حاضر با وضع موجود، برپایی اردو دشوار است.

وی درباره منتفی شدن حضور ملی پوشان در جام رمضان امارات و صحبت‌های تند ترابیان در این‌باره، افزود: تعطیلی اردوی تیم ملی هیچ ارتباطی به حضور بازیکنان در امارات نداشت. نمی‌خواهم در شرایط کنونی وارد این مباحث شوم. به هر حال آقایان نظرات خودشان را در این مورد بیان کرده‌اند و اگر بخواهم پاسخ دهم، ‌ ممکن است به حاشیه‌سازی متهم شوم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال برپایی اردو پیش از شروع لیگ وجود دارد یا نه، ‌ عنوان کرد: ما از کارهای فنی عقب هستیم و در کارهای دفاعی حتما باید بیشتر از این‌ها کار کنیم. لیگ از هفتم مرداد آغاز می‌شود و ما به دنبال این هستیم از ۱۹ تا ۳۰ تیر اردویی را داشته باشیم. اگر اردوی خارجی باشد بهتر است اما اگر نشد احتمالا به تبریز می‌رویم و بازی دوستانه‌ای هم با تیم‌های لیگ برتری خواهیم داشت.

ناظم الشریعه همچنین در پاسخ به این پرسش که با کدام کشورها برای بازی دوستانه مذاکره کرده است، گفت: هلند را خودم پیگیری می‌کنم. اما بازی با هلند کافی نیست. اگر بتوانیم در هلند اردو بزنیم با تیم دیگری هم باید بازی کنیم و از همین رو با تیم ملی چک هم مذاکراتی داشته‌ایم. به هر حال چک یکی از تیم‌های قدرتمند است. پرتغال و کرواسی نیز تیم‌هایی هستند که پیگیری زیادی برای بازی با آن‌ها داریم.

وی درباره شرایط فعلی ملی پوشان و اینکه بعد از دوران بدنسازی به حال خود رها شده اند، توضیح داد: برنامه تمرینی انفرادی به بازیکنان داده‌ایم اما درستش این است که آن‌ها الان در تیم‌های باشگاهی خود تمرین کنند. لیگ از ۴۰ روز دیگر آغاز می‌شود و به جز یکی، دو تیم که تمرین‌هایشان را شروع کرده‌اند، خبری از بقیه باشگاه‌ها نیست. چند بازیکن مصدوم هم داریم که پیگیر درمان آن‌ها هستیم. حسین طیبی، محمدرضا سنگ سفیدی و احمد اسماعیل پور جزو مصدومان تیم ملی هستند و امیدواریم بتوانند آمادگی خود را هر چه سریع‌تر بدست آورند.

سرمربی تیم قهرمان آسیا درباره برنامه تیم ملی بعد از لیگ نیز افزود: تا امروز بازی با ازبکستان در هفتم و هشتم شهریور قطعی شده است. تورنمنت تایلند هم به نظر می‌رسد قطعی باشد و ما می‌توانیم در این مسابقات با تیم‌های قزاقستان، مصر و تایلند بازی کنیم. قزاقستان از تیم‌های خوب دنیاست و این بازی می‌تواند شبیه‌سازی بازی با آذربایجان باشد. بازی با مصر هم شبیه‌سازی مصر است.

ناظم الشریعه در پایان نیز از حضور در جام باشگاه‌های جهان خبر داد و به ایسنا گفت: به دنبال این هستم تا به قطر بروم و  سه بازی آخر جام باشگاه‌های جهان را از نزدیک ببینم چون تیم بارسلونای اسپانیا با بازیکنان ملی پوش خود می‌آید و ارزیابی این تیم می‌تواند در مرحله گروهی جام جهانی به کارمان بیاید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید