Performancing Metrics

یازده هزار نظامی لبنانی را برای مبارزه با تروریسم آموزش می دهیم | اتاق خبر
کد خبر: 354309
تاریخ انتشار: 5 تیر 1395 - 12:15
رئیس ستاد ارتش انگلیس:
«نیکولاس هوتون»رئیس ستاد ارتش انگلیس با بیان اینکه« لبنان عضوائتلاف بین برای شکست داعش است»، گفت: انگلیس بیش از یازده هزار نظامی لبنانی را در زمینه مبارزه با تروریسم در شهرها تا سال 2019 میلادی آموزش می دهد.

اتاق خبر - سفارت انگلیس در بیروت با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هوتون در سفر دو روزه به لبنان با ژنرال« جان قهوجی» فرمانده و افسران ارشد ارتش لبنان دیدار و گفت وگو کرد.
این سومین سفر هوتون به لبنان در جایگاه رئیس ستاد ارتش انگلیس بوده است.
در این بیانیه آمده است که هوتون در دیدار با ژنرال قهوجی ، چالش های فراروی لبنان و چگونگی کمک انگلیس به نیروهای مسلح این کشور برای حفاظت از ثبات وامنیت لبنان را بررسی کرد.
« دو طرف بر نیت مشترک خود برای افزایش سطح همکاری های کنونی بین نیروهای مسلح دو کشور تاکید کردند».
براساس این بیانیه ، هوتون با اشاره به روابط و همکاری های طولانی بین لبنان و انگلیس در زمینه دفاعی ونظامی، گفت که در ملاقات با ژنرال قهوجی بر ادامه کمک های انگلیس به لبنان برای تحقق امنیت ، ثبات و پیشرفت تاکید کرده است.
وی افزود: لبنان شریک و عضو در ائتلاف بین المللی برای شکست داعش است و در خط رویاروئی با بحران سوریه قرار دارد و کمک ما به ارتش آن می تواند به تقویت قدرت و توانمندی آن برای حمایت از مرزها و ملت لبنان منجر شود.
رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس اضافه کرد: انگلیس بر برقراری ثبات در لبنان از طریق برنامه های کمک به امنیت و آموزش نیروهای نظامی آن پایبند است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید