Performancing Metrics

منتظر درخشش ورزشکاران در المپیک هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 359158
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 17:12
رئیس فدراسیون شمشیر بازی:
رئیس فدراسیون شمشیر بازی با اشاره به اینکه کانادا و آمریکا رقبای شمشیر بازان در دور اول المپیک هستند، افزود: کسی از ما انتظار مدال ندارد، اما انتظار درخشش ورزشکاران را داریم.

باقرزاده

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فضل الله باقرزاده در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان مرکزی با اشاره به حضور شمشیربازان المپیکی ایران در اردوی آلمان اظهار کرد: در حال حاضر دو شمشیر باز المپیکی کشور به همراه شمشیربازان آمریکایی، روسی، فرانسوی، گرجستانی و ژاپنی در آلمان حال برگزاری اردو مشترک هستند.

وی با اشاره به اینکه بطور کلی شمشیربازان کشور در شرایط بسیار خوبی برای حضور در المپیک دارند، افزود: با انجام قرعه‌کشی رقبای شمشیر بازان ایرانی در دور اول مشخص شده‌اند به طوری که مجتبی عابدینی در دور اول با قهرمان کانادا مسابقه خواهد داد و علی پاکدامن به مصاف قهرمان آمریکایی خواهد رفت.

رئیس فدراسیون شمشیر بازی تصریح کرد: انتظار کسب مدال را نداریم، اما منتظر درخشش شمشیربازان کشور در المپیک هستیم که اگر شرایط و آمادگی ورزشکاران فراهم باشد، باید منتظر خبرهای خوبی از ریو باشیم.

وی با بیان اینکه تنها ۲۰ سالن استاندارد شمشیر بازی در کل کشور وجود دارد گفت: با همه شرایط موجود توانسته‌ایم با فدراسیون‌های بزرگ رقابت کنیم و با کسب موفقیت‌های پی در پی که از شکست چین در اینچوان آغاز شد، نگاه‌ها را به خود جلب کردیم.

باقرزاده اضافه کرد: با وجود آنکه مقام چهارم جهان را کسب کردیم اما حتی یک نفر به شمشیربازان تبریک نگفت در حالی که کار کردن در رشته شمشیربازی بسیار دشوار است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید