Performancing Metrics

مصرف بنزین در چهارمحال وبختیاری افزایش یافت | اتاق خبر
کد خبر: 359711
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 09:51
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از افزایش مصرف بنزین در چهارمحال وبختیاری طی سه ماه نخست امسال خبر داد.

اتاق خبر: مجتبی سرداری از افزایش یک درصدی مصرف بنزین در سه ماهه اول سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴ در این استان خبر داد و بیان داشت: در سطح استان بیش از ۶۳  میلیون و ۵۴۴ هزار لیتر بنزین موتور در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی استان در سه ماهه اول سال جاری به فروش رسیده است.

وی افزود: راه اندازی جایگاه مجتمع رفاهی نگین واقع در سه راهی بلداجی، راه اندازی مجدد جایگاه های عرضه بنزین غیر فعال منطقه از جمله جایگاه های گهرو، فرادنبه و پاسارگاد و افزایش تردد در مسیر های استان با توجه به توسعه راه های مواصلاتی از دلایل افزایش مصرف این فراورده نفتی است.

مجتبی سرداری در خصوص مقدار مصرف سایر فرآورده های نفتی، ادامه داد:  در سه ماهه اول ۹۵هزار و ۹۰۰ لیتر نفت کوره در استان مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۴، مصرف این فرآورده کاهش ۴۲ درصدی داشته است.

۵هزارتن گاز مایع در چهارمحال و بختیارص مصرف شد

وی افزود: علت کاهش مصرف نفت کوره تعطیلی برخی کارخانجات و کاهش مصرف این فرآورده در فصل بهار امسال بوده است.

مجتبی سرداری با اشاره به مصرف ۵۷میلیون و ۱۷۱ هزار لیتر نفتگاز در سطح استان، بیان داشت: درسه ماهه اول سالجاری در مقایسه باسال ۹۴ این فرآورده کاهش شش درصدی را نشان می دهد که اجرای طرح عرضه سوخت نفتگاز به خودروهای برون و درون شهری بر اساس پیمایش و از سویی تک نرخی شدن این فرآورده دو عامل مهم  کاهش مصرف نفتگاز در استان بوده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مقدارمصرف  پنج هزار و ۲۱۱ تن گاز مایع و مصرف ۱۶ میلیون و ۴۸۰ هزار لیتر بنزین سوپر در سطح استان در سه ماهه اول سال جاری، بیان داشت: در مصرف این دو فرآورده در استان نسبت به مدت مشابه درسال قبل تفاوتی مشاهده نمی شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید