Performancing Metrics

نایب قهرمانی جوانان والیبالیست ایران در آسیا | اتاق خبر
کد خبر: 359993
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 20:23
تیم ملی والیبال جوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد.

تیم ملی والیبال جوانان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف چین رفت و در پایان با شکست برابر این تیم به نایب قهرمانی آس آسیا بسنده کرد.

ست اول این بازی با نتیجه 27-25 به سود چین همراه شد اما ست دوم را تیم ملی ایران 25-21 برد تا بازی در ست شماره به تساوی برسد.

ست سوم این بازی نیز به مانند ست نخست نزدیک و حساس دنبال شد. در حالی که ایران می‌توانست بازی را در امتیاز 25 به پایان برساند اما چند اشتباه پیاپی باعث شداین ست طولانی شود. در پایان هم چینی ها بانتیجه 31-29 به برتری رسیدند. امتیاز 31 در حالی نصیب چین شد که این امتیاز با اعلام خطای بازیکنان ایران با سد کردن راه حریف برای دریافت توپ برای چین به دست آمد.

ست چهارم نیز با برتری 25-18 ایران همراه شد تا تعیین قهرمان به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم در حالی که ایران 7 بر یک از حریف عقب بود موفق شد در امتیاز 9 بازی را به تساوی برساند اما در نهایت این چین بود که 15 بر 13 پیروز شد و قهرمانی آسیا را به دست آورد.

تیم ملی ایران پیش از این بازی صعود به فینال سهمیه رقابت‌های جهانی را هم کسب کرده بود.

این سومین نایب قهرمانی تیم ملی ایران در آسیا است. ایران 5طلا، 3 نقره و دو برنز را در این رقابت‌ها کسب کرده و دومین تیم پرافتخار آسیاست. کره جنوبی هم با 6 طلا، 2 نقره و 3 برنز پرافتخارترین تیم آسیاست.

رسول آقچه لی، علی رمضانی، علی اصغر مجرد، محمود رسولی، اسماعیل طالبی خامنه، توحید صمدی، طیب عینی ثمرین، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی سوچلمایی، میربابک موسوی گرگری، اکبر ولایی و اسماعیل مسافر داشلی برون اعضای تیم ملی ایران در این رقابت‌ها بودند.

سرمربیگری تیم ملی را بهروز عطایی برعهده دارد.

کره جنوبی هم با برتری 3 بر 2 برابر ژاپن سوم شد.

هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا در چین تایپه برگزار شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید