Performancing Metrics

نمی‌خواهند رشد فوتبال شهرستان‌ها را ببینند | اتاق خبر
کد خبر: 360214
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 18:08
پورموسوی:
سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید بازی سوپرجام پیش بازی آنها برای لیگ برتر است.

سید اکبر پورموسوی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی برابر ذوب آهن با اشاره به برگزار شدن سوپرجام پس از سال‌ها اظهار کرد: بازی فردا جذابیت خاصی خواهد داشت به خاطر اینکه دومین بار است که سوپرجام برگزار می‌شود. این دیدار هر سال به بهانه‌ای برگزار نمی‌شد و ما نگاه جدی به بازی فردا داریم زیرا آن را پیش‌بازی لیگ حساب می‌کنیم. با تمام تیم حضور خواهیم یافت و سعی می‌کنیم بازی زیبا و تماشاگرپسندی ارائه دهیم.

وی در رابطه با دور شدن فوتبال ایران از دو قطبی بودن و اینکه سوپرجام ایران را دو تیم شهرستانی برگزار می‌کنند خاطرنشان کرد: سال‌هاست فوتبال شهرستان‌ها رشد کرده‌اند و گویا نمی‌خواهند حرکت مثبت آن را ببینند. ممکن است اتفاقاتی باعث لطمه به تیم‌ها شود اگر این اتفاقات برای یکی از تیم‌های تهرانی بیفتد رسانه‌ها آن را در بوق و کرنا می‌کنند ولی اگر برای یکی از شهرستان‌ها این اتفاق بیفتد بازتاب رسانه‌ای نخواهد داشت.

وی افزود: نمونه بارز آن آب و تاب برگزاری قهرمان احتمالی لیگ در تهران بود که یک سوم آن در اهواز انجام نمی‌شد زیرا فکر نمی‌کردند استقلال خوزستان قهرمان شود ولی این باعث دلسردی ما نمی‌شود و تیم‌های شهرستانی نشان داده‌اند با توجه به بومی‌گرایی می‌توانند نام‌های بزرگ را کنار بزنند و موفق باشند.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با زمان برگزاری سوپرجام بیان کرد: بهتر بود تاریخ این دیدار زودتر مشخص می‌شد. در این صورت ما می‌توانستیم برنامه‌هایمان را برای لیگ منظم‌تر کنیم تا با آن تداخل نداشته باشد.

وی در رابطه با شرایط تیمش در بازی فردا اظهار کرد: اولین موفقیت استقلال خوزستان بعد از قهرمانی سال گذشته حفظ کردن ترکیب 90 درصد تیم بود. با اینکه از تیم‌های تهرانی پیشنهادات میلیاردی به بازیکنان ما شد، ولی باید از آن‌ها تشکر کنیم که این پیشنهادات را نپذیرفتند و در تیم ماندند. به دنبال آن هستیم که با همان بازیکنان دوباره شگفتی‌ساز شویم.

پورموسوی در رابطه با پیش‌بینی بازی فردا گفت: در بازی فردا به دنبال محک زدن تیم هستیم و برد و باخت اهمیت زیادی ندارد ولی اگر موفق به کسب قهرمانی شویم توانسته‌ایم فصل را خوب شروع کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید