Performancing Metrics

او چه رهبری است که میکروفون به دریاچه می‌اندازد؟ | اتاق خبر
کد خبر: 360425
تاریخ انتشار: 30 تیر 1395 - 18:02
انتقاد مربی سابق تیم ملی ایران از رونالدو
آنتونیو سیموئز به انتقاد از کریستیانو رونالدو پرداخت و عنوان کرد او رهبر تیم ملی این کشور در یورو نبوده است.

کریستیانو رونالدو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی پرتغال با برتری یک بر صفر برابر فرانسه توانست عنوان قهرمانی یورو را کسب کند تا رونالدو به اولین افتخار ملی خود با پرتغال برسد و خیالش را تقریبا بابت کسب چهارمین توپ طلا راحت کند.

آنتونیو سیموئز مربی سابق تیم ایران و دستیار سابق کارلوس کی‌روش به انتقاد از این بازیکن پرداخت و درباره قهرمانی برزیل اروپا در یورو گفت: رونالدو قطعا یکی از تاثیرگزارترین بازیکنان تاریخ پرتغال است ولی نمی‌دانم چرا بعد از پایان یورو اینقدر از رونالدو تمجید شد. این در حالی است که او در نیمه نخست فینال از زمین بازی بیرون رفت و مصدوم شد و تمام طول این بازی حساس روی نیمکت بود. پرتغال به خاطر رونالدو قهرمان یورو نشد. من 50 سال است که مربیگری می‌کنم و اگر کسی به من بگوید که رونالدو پرتغال را قهرمان یورو کرد بهتر است خودم را بکشم.

او در ادامه گفت: رونالدو از همان ابتدا استرس زیادی داشت تا این افتخار را کسب کند و به کارنامه خود اضافه کند. او تنها روی بازی خود متمرکز بود این در حالی است که کاپیتان و رهبر تیم باید در خدمت تیم باشد. ببخشید که کسی را ناراحت می‌کنم، ما بردیم ولی نه به خاطر کاپیتان تیم‌مان. رسانه‌ها تلاش کردند که نشان دهند رونالدو در 31 سالگی رهبر تیم است ولی او در همین تورنمت میکروفون خبرنگار را به آب پرتاب کرد ولی وقتی پرتغال قهرمان شد کسی به این چیزها توجهی نکرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید