Performancing Metrics

پافشاری تابارس برای ماندن روی نیمکت اروگوئه | اتاق خبر
کد خبر: 360587
تاریخ انتشار: 31 تیر 1395 - 09:36
اسکار تابارس تاکید کرد با وجود بیماری از سرمربیگری تیم ‌ملی فوتبال اروگوئه کناره‌گیری نخواهد کرد.

تابارس

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اسکار تابارس که به همراه تیم ملی فوتبال اروگوئه در کوپا آمه‌ریکا اخیر شرکت کرده بود، دچار بیماری نادری شده است که می‌تواند منجر به فلج شدن کامل او گردد.

او به همین خاطر در حال برگزاری کوپا در کنار زمین با اسکوتر جابجا می‌شد. در حالی که فدراسیون فوتبال اروگوئه همه چیز را برای ماندن یا استعفای این مربی به خود او سپرده بود، تابارس عنوان کرد می‌خواهد به عنوان سرمربی تیم ‌ملی فوتبال اروگوئه ادامه‌ دهد.

تابارس 69 ساله که  همراه با اروگوئه در صدر جدول انتخابی جام جهانی روسیه قرار دارد، در ادامه گفت: تا مشخص شدن نتایج بعدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال اروگوئه فعالیت خواهم کرد. قصدی برای استعفا ندارم و به عنوان یک مربی که نزدیک به 10 سال هدایت تیم اروگوئه را بر عهده داشتم، باید بگویم که نتایج سرنوشت مربیان را تعیین می‌کند و تا زمانی که  نتایج چیز دیگری نگویند، سرمربی تیم ‌ملی فوتبال خواهم ماند.

سرمربی تیم ‌ملی فوتبال اروگوئه در پایان اضافه‌ کرد: با دکترهایم در رابطه با بیماری ام صحبت کردم و مراحل درمان آن را طی می‌کنم. با این حال شرایطم نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است و حتی در برخی از مواقع می‌توانم روی پاهایم بایستم. هیچ چیز درباره کارم تغییری نکرده و با قدرت مثل قبل سرمربی تیم ‌ملی فوتبال اروگوئه خواهم ماند.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید