Performancing Metrics

به تک تک شاگردانم افتخار می‌کنم | اتاق خبر
کد خبر: 361727
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395 - 23:41
مهاجری:
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد می‌گوید سه امتیاز ارزشمند در اصفهان کسب کرده‌اند و به تک تک بازیکنانش افتخار می‌کند.

دیدار تیم های فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس تهران

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا مهاجری پس از پیروزی تیمش در هفته نخست لیگ برتر مقابل سپاهان اظهار کرد: خدا را شکر در اولین بازی مقابل تیم بزرگ سپاهان سه امتیاز ارزشمند را کسب کردیم و به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. بازیکنانم تلاش فوق‌العاده‌ای کردند و مزد تلاش‌شان را هم گرفتند. این شروع باعث خودباوری بیشتر بازیکنان می‌شود و ما را برای هفته‌های بعد دلگرم می‌کند. روز به روز شرایط‌مان بهتر می‌شود و سعی می‌کنیم برای شهرمان افتخارآفرینی کنیم.

او درباره وضعیت سپاهان در این بازی گفت: سپاهان امشب بسیار ناهماهنگ بود. تیم‌هایی که دچار تغییر و تحولات بسیاری شوند به سختی هماهنگی خود را به دست می‌آورند. سپاهان فقط دو سه بازیکن فصل گذشته خود را حفظ کرده و به همین دلیل کار سختی در پیش دارد. آن‌ها باید بازی‌های بیشتری را برگزار کنند و فکر می‌کنم در هفته هفتم لیگ برتر عیار تیم‌ها مشخص می‌شود.

مهاجری ادامه داد: بازیکنان خوبی را بر مبنای نیازهایمان خریداری کرده‌ایم و خیلی خوشحالیم که بسیاری از آن‌ها بدون چشمداشت مالی وارد این تیم شده‌اند.

وی در خصوص داربی هفته مشهد اظهار کرد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است و قطعا کیفیت بر آن حاکم نیست و بحث روانی روی آن بیشتر است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد درخصوص شهاب گردان دروازه بان فصل گذشته سپاهان که به پدیده پیوسته گفت: گردان با روزهای اوجش فاصله دارد و الان 70 درصد آمادگی‌اش را دارد اما با همین حالت از گلرهای دیگر تیم‌ها جلوتر است.

وی تاکید کرد: ما گوهری به نام مرادمند را از سپاهان گرفتیم و خوشحالیم که این گوهر امروز در دستان ماست.

مهاجری در پایان درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت.

انتهای پیام  /

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید