Performancing Metrics

رمز موفقیت من سخت کار کردن است | اتاق خبر
کد خبر: 362241
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1395 - 05:10
زلاتان:
زلاتان ایبراهیموویچ از بازی اول همراه با یونایتد در کشور سوئد سخن گفته است.

ایبرا

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، زلاتان ایبراهیموویچ درباره اولین روزهای تمرین با منچستریونایتد، بازگشت به سوئد برای انجام اولین بازی با پیراهن منچستریونایتد و فلسفه شخصی اش صحبت کرده است.   زلاتان ایبراهیموویچ  ستاره سوئدی جدید منچستریونایتد  به دلیل حضور در یورو ۲۰۱۶ و شرایط خاص سنی نتوانسته بود در تور پیش فصل و تمرینات ابتدایی تیم جدیدش حضور یابد، ولی همراه با تیم جدیدی خود به سوئد رفته است تا در بازی برابر گالاتاسرای که آخرین دیدار یونایتد پیش از بازی برابر لسترسیتی در جام خیریه است دیدار کند.

زلاتان درباره بازی برابر یونایتد که اولین دیدار او خواهد بود گفت: همه در یونایتد منتظر من هستند.  صحبت های زیادی درباره بازی نخست من برای یونایتد و اینکه اولین بازی ام برای منچستریونایتد را داخل کشور خودم تجربه خواهم کرد زده شده است. این واقعا حسی عالی است. فکر می کنم هواداران منتظر بازگشت من هستند. آن ها فقط برای لذت بردن از من به ورزشگاه نمی آیند، بلکه برای لذت بردن از تیم خواهند آمد. خوشبینم که بازی خوبی را برای آن ها رقم خواهیم زد. در عین حال، ما در دوران آماده سازی هستیم. باید متمرکز باشیم و وضعیت جسمانی و آمادگیمان را بهبود دهیم. در هر حال، چیزی که آن ها می خواهند را بهشان خواهیم داد.

ایبراهیموویچ درباره کار با مورینیو و بازیکنان جدیدی یونایتد نیز گفت: بازیکنان کیفیت بالایی دارند و در تمرینات با تمرکز بالایی ظاهر می‌شوند. شرایط خوبی در تمرینات داریم چرا که کیفیت بالای بازیکنان باعث شده است تا کار برای همه راحت باشد. مربی نیز به صراحت خواسته و نیازهایش را به زبان می‌آورد و بازیکنان در حال عادت به فلسفه مربیگری او هستند.

ایبراهیموویچ یک سال در اینتر با مورینیو کار کرد که توانست قهرمانی در لیگ ایتالیا را کسب کند. او اکنون در حالی که از یونایتد و چین پیشنهادهای مالی بهتری داشت ترجیح داد با مربی مورد علاقه خود در یونایتد کار کند و برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه کند.

ایبرا در پایان درباره عاملی که باعث شده است او در این سن و سال همچنان شرایط بسیار خوبی داشته باشد صحبت کرده است که او پاسخ داد: من به سخت تمرین کردن عادت دارم و فکر می‌کنم این مهم ترین عاملی بوده باشد که توانستم شرایط خوب خودم را حفظ کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید