Performancing Metrics

زیدان: خیلی چیزها از آنچلوتی یاد گرفتم | اتاق خبر
کد خبر: 362936
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 02:05
در آستانه رویارویی با استاد
سرمربی رئال‌ مادرید پیش از رویارویی با بایرن مونیخ که هدایت آن را کارلو آنچلوتی بدست دارد اظهار کرد که خیلی چیزها از او یاد گرفته است.

زین الدین زیدان

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال‌ مادرید در دیداری دوستانه بامداد فردا (پنجشنبه) در آمریکا به مصاف بایرن مونیخ می‌رود.

زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از این بازی گفت: کریم بنزما فردا بازی نخواهد کرد چون هنوز با گروه تمرین نکرده است. او به آماده سازی‌ ادامه خواهد داد. هدفمان این است که در سوپرجام او را در اختیار داشته باشیم و زمانی که به مادرید برمی‌گردیم، دوباره در کنار تیم باشد.

سرمربی رئال‌ مادرید درباره اردوی آمریکا نیز اظهار کرد: از آنچه انجام دادیم خشنودم. در کانادا خیلی خوب کار کردیم و اکنون سومین بازی خود را انجام می‌دهیم که این دیدار اهمیت دارد. می‌خواهم بازیکنان چیزهای بیشتری را ببینند و یاد بگیرند.  فردا نیز بازی دیگری پیش‌رو داریم و هدفمان بیشتر بازی کردن است.

زیدان در ادامه در مورد وضعیت برخی از بازیکنان همچون خامس رودریگس، ایسکو، مارکو آسنسیو و خسه نیز گفت: درباره وضعیت آسنسیو صحبت کردیم. او بازیکن رئال‌ مادرید است و هدفمان این است که در کنارمان بماند اما تا 31 آگوست (روز پایانی نقل و انتقال‌ها) ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. خامس و ایسکو نیز در شرایطی مشابه قرار دارند. خسه هنوز قراردادش را با پاری ‌سن‌ ژرمن به امضا نرسانده است. به مادرید برمی‌گردیم تا درباره مساله خسه بیشتر بدانیم. پاری ‌سن‌ ژرمن تیم خوبی است. خسه در آنجا می‌تواند گل‌های زیادی را به ثمر برساند. تیم مهمی در فرانسه است و امیدوارم همه چیز برایش خوب پیش برود اما مادرید خانه اوست. تمام طول عمرش در این شهر بوده است. شاید یک سال در پاریس باشد و دوباره به مادرید بازگردد.

زیدان در سال 2014 دستیار کارلو آنچلوتی در رئال‌ مادرید بود و به همراه او توانست در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. سرمربی رئال‌ مادرید در این باره هم اظهار کرد: از اینکه در کنار او بودم، خوشحالم. احترام زیادی به آنچلوتی می گذارم. از زمانی که فوتبال بازی می‌کردم، با او بودم و مدت زمان زیادی است که او را می شناسم. خیلی تحسینش می‌کنم. به عنوان دستیار خیلی چیزها را از سرمربی ایتالیایی یاد گرفتم. در آن زمان چیزی نمی گفتم چون آمده بودم تا چیزی یاد بگیرم. خیلی چیزها از او آموختم و اکنون به لطفش سرمربی مادرید هستم.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید