Performancing Metrics

برای یک فصل خیلی خوب آماده هستم | اتاق خبر
کد خبر: 362995
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 07:40
استوریج:
مهاجم لیورپول اظهار کرد برای شروع یک فصل خیلی خوب در لیورپول آماده است.

استوریج

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دنیل استوریج فصل گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و بازی های زیادی را در این فصل از دست داد. با این حال او در یورو ۲۰۱۶ برای تیم ملی فوتبال انگلیس به میدان رفت و توانست یک بار نیز گلزنی کند.

استوریج درباره حضور در لیورپول قبل از شروع فصل جدید گفت: خیلی خوشحالم بعد از سال ۲۰۱۲ برای اولین بار در تمام تمرینات پیش فصل و بازی های دوستانه قبل از شروع فصل جدید حضور داشتم. شرایط خیلی خوبی دارم. امیدوارم این فصل بهترین فصل من برای لیورپول باشد. همیشه تلاش کردم بهترین بازی های خودم را برای لیورپول ارائه کنم و بتوانم بهترین بازیکن فصل باشم. تمام تلاش من این است که بتوانم این فصل بهترین عملکرد خودم را برای لیورپول نشان بدهم.

استوریج ادامه داد: مهم‌ترین هدف من این است که بتوانم با لیورپول قهرمانی های زیادی را تجربه کنم. دو سال پیش در آستانه قهرمانی در لیگ برتر بودیم و توانستم ۲۱ گل به ثمر برسانم. فصل قبل در آستانه کسب دو جام بودیم (اتحادیه و لیگ اروپا) که متاسفانه نتوانستیم به جام برسیم. امیدوارم امسال، سال جام گرفتن ما باشد. خیلی جاه‌طلب هستیم تا بتوانیم به تمام جام های ممکن برسیم. در حال حاضر به این فکر می کنم که خودم را برای دیدار نخست و شروع خوب همراه لیورپول آماده کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید