Performancing Metrics

«پوگبا» می خواهد بهترین بازیکن دنیا باشد | اتاق خبر
کد خبر: 364221
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 - 04:26
آندره آ پیرلو:
همبازی سابق «پل پوگبا» در یوونتوس گفته است که این بازیکن جدید منچستریونایتد تشنه کسب عنوان بهترین بازیکنی دنیاست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، «پل پوگبا» که در تابستان سال ۲۰۱۲ منچستریونایتد را ترک کرده بود، با ثبت رکوردی در بازار نقل و انتقالات به ارزش ۸۹/۳ میلیون پوند از یوونتوس به اولدتدرافورد برگشته است.

«آندره آ پیرلو» بازیکن نیویورک سیتی و هافبک هم پست «پوگبا» در تورین گفته است، اینکه منچستریونایتد به این هافبک فرانسوی اجازه داده بود تا این تیم را ترک کند، اشتباه بزرگی بود.

وی به «دیلی میرر» گفت: البته که او بازیکن بزرگی است ولی گاهی برخی از بازیکنان فکر می کنند که داشتن تواناییهای ذاتی کافی است اما این موضوع در مورد «پوگبا» صدق نمی کند. شما بازیکنی را دارید که اخلاقی فوق العاده عالی دارد. او می خواهد بهترین بازیکن دنیا باشد، می خواهد که از مربیان و بازیکنان با تجربه یاد بگیرد. او تشنه بهترین بودن است.

«پیرلو» همچنین گفت او همیشه روز اولی را به خاطر می آورد که «پوگبا» داشت در یوونتوس تمرین می کرد. وی افزود: او جوان بود ولی ما می دیدیم که خاص بود. تقریباً یک عدم اطمینان وجود داشت که منچستریونایتد اجازه داده بود این بازیکن برود. بسیاری از افراد، حرفهای زیادی در مورد ارزشی که این بازیکن دارد، می زنند. اما زمانیکه شما مبلغ زیادی هزینه می کنید، فقط می توانید یک سوال بپرسید. آیا این بازیکن می تواند نقش بزرگی در رسیدن به پیروزی برایمان ایفا کند؟ اگر می تواند پس همیشه برای باشگاه ارزش خریدن خواهد داشت. می دانیم که «پوگبا» می تواند این کار را انجام دهد و می دانیم که برای سالهای زیادی می تواند.

این هافبک کهنه کار ایتالیایی گفت که بازیکنان اصلاً اهمیتی نمی دهند که مبلغ قرارداد چقدر است و این چیزی است که آنها به باشگاه و مدیر برنامه هایشان واگذار می کنند.

وی اضافه کرد: به عنوان یک بازیکن شما فقط می خواهید در باشگاهی باشید که بتوانید به هرچه می خواهید برسید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید