Performancing Metrics

خرید بزرگ تضمین کننده موفقیت نیست | اتاق خبر
کد خبر: 364884
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1395 - 04:29
ونگر:
سرمربی آرسنال در نشست خبری پیش از دیدار با لیورپول حاضر شد.

آرسن ونگر

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آرسنال در هفته نخست لیگ برتر باید در دیداری سخت برابر لیورپول به میدان برود. دیداری که از اهمیت بالایی برای دو تیم برخوردار است و هیچ کدام از مربی ها دوست ندارند کارشان را در هفته نخست با نتیجه ای غیر از برد شروع کنند.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال پیش از دیدار تیمش برابر لیورپول در نشست خبری گفت: بازی سختی در پیش داریم ولی اصلا تعیین کننده نیست. نکته مثبتی که در تیم ما است این بوده که ما تغییر و تحول زیادی نداشتیم و بازیکنان زیادی به ترکیب ما اضافه نشدند.

آرسنال در این فصل نیز مثل فصول قبل حضور کمرنگی در نقل و انتقالات داشت و همین صدای اعتراض هواداران این تیم را بلند کرده است.

ونگر درباره این موضوع گفت: اعتراضات خیلی طول نخواهد کشید. از زمانی که به این عرصه وارد شده ام از این گونه خرید ها اجتناب نموده ام و معتقدم این طور نقل و انتقالات باید متوقف شود، تا زمانی که پول باعث پیشرفت این ورزش شود. نکته جالب اینجاست که امروز، تجارت کوچک، امورات زندگی را به سختی می گذراند. در حالی که در تجارت های بسیار بزرگ مانند گوگل، فیسبوک، فوتبال یا هر رشته دیگری، نمی توان حد و مرزی برای درآمد ها قائل شد. اگر محبوبیت فوتبال ادامه دار باشد باید شاهد ارقام بیشتری در این ورزش باشیم. خریدهای بزرگ به هیچ وجه تضمین کننده موفقیت نخواهد بود و ما به خوبی این موضوع را می‌دانیم که حریفان ما خریدهای بزرگی داشتند. ما ثبات خوبی داشتیم و بازیکنان خوبی در ترکیب خودمان داریم که حفظ این بازیکنان اهمیت زیادی برای ما داشت. البته تا 31 آگوست که نقل و انتقالات تمام نشده است فرصت داریم تا خریدهای جدیدی داشته باشیم ولی عادت ندارم درباره بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم.

آرسن ونگر همچنین با تمجید از پرمرته ساکر مدافع آلمانی تیمش عنوان کرد این بازیکن کاپیتان تیمش در این فصل خواهد بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید