Performancing Metrics

۶۵ درصد از جامعه هدف کمیته امداد زنجان زنان سرپرست خانوار هستند | اتاق خبر
کد خبر: 364958
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 09:06
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ۶۵ درصد از جامعه هدف کمیته امداد زنجان زنان سرپرست خانوار هستند.

اتاق خبر: سیدمسعود حسینی با بیان اینکه کمیته امداد استان زنجان گروه‌های مختلف حمایتی را زیر پوشش دارد، افزود: زنان سرپرست خانوار، سالمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان از افراد جامعه هدف کمیته امداد هستند و این مددجویان در قالب طرح شهید رجایی و طرح مددجویی ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به ارائه ۳۵ سرفصل خدماتی در کمک به مددجویان این نهاد، تصریح کرد: این خدمات بر اساس نیازهای مددجویان ارائه می‌شود.

حسینی با بیان اینکه از جمله خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان پرداخت کمک معیشت است، ادامه داد: ارائه خدمات بخش درمانی، بهداشتی، تحصیلی، کمک معیشت، بیمه خدمات درمانی، خودکفایی و اشتغال‌زایی، خدمات مسکن و ساختمان، خدمات جهیزیه و هزینه ازدواج، حمایت از آسیب‌دیدگان، خدمات حقوقی و قضایی، آزادی زندانیان نیازمند، خدمات مددکاری و مشاوره، اکرام و حمایت ایتام و پرداخت وام قرض‌الحسنه، از جمله خدماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان ارائه می‌دهد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه بیشترین جمعیت زیرپوشش کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند، بیان کرد: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۶۳۶ خانوار دارای سرپرست زن زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند.

حسینی با بیان اینکه ۶۵ درصد از مددجویان کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، گفت: در حمایت از این گروه مددجویی خدماتی شامل اجرای طرح‌های اشتغال، ارائه آموزش، ارائه مشاوره تربیت فرزند، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و ... ارائه می‌‎شود.

منبع: مهر

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید