Performancing Metrics

شکست لیورپول و پیروزی چلسی در هفته دوم لیگ برتر | اتاق خبر
کد خبر: 366331
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 04:33
با شکست غیرمنتظره لیورپول برابر برنلی و پیروزی چلسی در خانه واتفورد هفته دوم لیگ برتر ادامه یافت.

برنلی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده لیورپول که بعد از پیروزی هفته نخست برابر آرسنال روحیه گرفته بود، به دیدار برنلی رفت و با دو گل در خانه این تیم شکست خورد. شکستی که کاملا غیرمنتظره بود  باعث ثبت اولین شکست فصل لک لک ها در این فصل شد.

در این دیدار سام وکس در دقیقه ۲ و اندی گری در دقیقه ۳۷ در همان نیمه نخست کار لیورپول را یکسره کردند و این دیدار با برتری دو بر صفر برنلی به پایان رسید.

در دیگر دیدار چلسی در زمین واتفورد صاحب برد سختی شد. شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند در دقایق پایانی بازی، شکست در خانه واتفورد را با پیروزی عوض کنند. در این دیدار ابتدا واتفورد میزبان با ضربه کاپو در نیمه دوم دروازه چلسی را باز کرد ولی در ادامه چند تعویض از آنتونیو کونته باعث شد تا ورق بازی برگردد. میچی باتشوایی خرید جدید این تیم در دقیقه ۸۱ گل اول چلسی را ثبت کرد وبازی را به تساوی کشاند. در ادامه باز هم دیگو کاستا در اواخر بازی برای تیمش گل سه امتیازی به ثمر رساند. این بازیکن اسپانیایی که در بازی قبل هم توانسته بود در اواخر بازی گلزنی کند، اینبار در دقیقه ۸ گل دوم را وارد دروازه واتفورد کرد.

همچنین تاتنهام تیم سوم فصل قبل لیگ برتر در دقیقه ۸۳ با گلزنی ویکتور وانیاما توانست از سد کریستال پالاس بگذرد و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند.

در دیگر دیدارها هال سیتی با دو گل سوانزی را شکست داد و اورتون با نتیجه ۲ بر یک از سد وست برومویچ گذشت.

سایر دیدارهای این هفته فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید