Performancing Metrics

تصویب صورت‌های مالی تلفیقی سال‌های ۸۷ تا ۹۲ صندوق بازنشستگی کشوری | اتاق خبر
کد خبر: 366624
تاریخ انتشار: 1 شهریور 1395 - 14:44
صورت‌های مالی تلفیقی سال‌های ۱۳۸۷ تا پایان سال مالی ۱۳۹۲ صندوق بازنشستگی کشوری در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

اتاق خبر: صورت‌های مالی تلفیقی سال‌های ۱۳۸۷ تا پایان سال مالی ۱۳۹۲ صندوق بازنشستگی کشوری در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

حسین بخشی زاده مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این مطلب گفت: صورت‌های مالی تلفیقی صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان سال ۱۳۸۶ در زمان مقرر تهیه و حسابرسی و به تصویب شورای وقت رسیده بود ولی متاسفانه به دلیل تغییرات بوجود آمده مانند ادغام وزارت رفاه و تامین اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسائلی از این قبیل صورت‌های مالی سال‌های ۸۷ تا ۹۲ علیرغم تهیه و ارائه با تاخیر بررسی و تصویب مواجه شد که با تاکید مدیرعامل و همکاری هیات مدیره محترم صندوق و پیگیری‌های انجام گرفته از مهرماه سال ۹۳ تا کنون، صورت‌های مالی تلفیقی سال‌های ۸۷ تا ۹۲ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که صورت‌های مالی جزء گزارشات اساسی هر سازمان هستند، درباره اهمیت صورت‌های مالی افزود: صورت‌های مالی وضعیت یک موسسه را طی یک‌سال مالی از نظر سود و زیان و عملکرد مالی نشان می‌دهد و به روز بودن آنها موجب تصمیم‌گیری بهتر مدیران صندوق در امور مختلف خواهد شد.

بخشی زاده افزود: صورت‌های مالی سال ۹۳ نیز تهیه و در اختیار سازمان حسابرسی قرار گرفته است، که به یاری خدا و با هماهنگی سازمان حسابرسی پس از اتمام بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال ۹۳، صورت‌های مالی تلفیقی سال ۱۳۹۴ نیز انجام می‌شود تا شاهد به روز شدن صورت‌های مالی صندوق باشیم.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید